MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

1000 ZS Porsche Taycan Turbo GT uzstādīja rekordus Laguna Seca un (iepriekš) Nirburgringā

1000 ZS Porsche Taycan Turbo GT uzstādīja rekordus Laguna Seca un (iepriekš) Nirburgringā
0 0 4 0

Porsche pirms nedēļas paziņoja par savas elektriskās sedanas produktīvās versijas izlaišanu, kas saņēma nosaukumu Taycan Turbo GT. Šis ir jaudīgākais Taycan ar maksimālo jaudu 1092 ZS (815 kW) un 72 kg vieglāka svara. Tagad tas ir uzstādījis rekordu uz Kalifornijas ceļa Laguna Seca trases.

Pagaenijā, apģērbts ar kamuflāžu, Taycan Turbo GT nobrauca 20,8 km garo Nürburgring Nordschleife distanci 7:05.55 laikā, kas ir par 18 sekundēm ātrāk nekā labākais Tesla laiks ar savu Model S Plaid (un par 26 sekundēm ātrāk nekā Taycan Turbo S, kas agrāk bija ātrākā versija).

Taycan Turbo GT nobrauca 3,6 km garo Laguna Seca distanci 1:27.87 laikā, kas ir rekords šajā trasē starp sērijveida elektriskajiem automobiļiem, ziņo ArsTechnica.

Jauda ir 777 zirgspēku (580 kW) parasts režīmā, bet var palielināties līdz 1092 ZS uz 10 sekundēm. Šeit bija noteicoša Porsche programma Formula E sacīkstēm: braucot, varat ieslēgt "uzbrukuma režīmu", kas palielina jaudu par papildus 160 zirgspēkiem (120 kW) uz 10 sekundēm. To varēja ieslēgt vai izslēgt ar rokrata kātu, lai ērti izmantotu trasē.

Starp izmaiņām zem kārbas - jauna aizmugurējā piedziņa, kas ir kopīga jaunajiem modeliem Taycan. Bet Turbo GT uzstādīts jauns impulsīvs invertors no silīcija karbīda, kas var darboties ar spriegumu līdz 900 V, nevis 600 V kā Taycan Turbo S. Divu pakāpju pārnesumkārba arī tika modernizēta, lai tiktos ar Turbo GT maksimālo momentu 1340 Nm.

Lai samazinātu masu, iesakāms izvēlēties Turbo GT ar Weissach paketi, kas nosaukta pēc Porsche zinātniski pētnieciskā centra netālu no Štutgarta, Vācijā. Šīm vajadzībām izmanto ogļu šķiedru, kas aizvieto smagākus apdares elementus, vieglākas stikla šķiedras un vieglāku audio sistēmu, kā arī atteikšanos no automātiskās aizmugurējā bagāžnieka aizvēršanas, vienas no divām uzlādes portām un pat aizmugurējiem skaļruņiem, lai ietaupītu minētos 72 kg.

Weissach pakete arī saīsina paātrinājuma laiku no 0 līdz 100 km/h no 2,2 sekundēm līdz 2,1 sekundei un ļauj sasniegt maksimālo ātrumu 306 km/h vietā 290 km/h.

Taycan Turbo GT 2025. gada cena sāksies no 230 000 dolāru, kad tas parādīsies automašīnu salonus šajā vasarā.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti