Krieviski elektromašīnas BYD, kas tiek piegādātas Eiropai, Tuvačau un citām Āzijas valstīm, cieš no kvalitātes problēmām.
Tā kā pagājušā gada beigās BYD bija trešais lielākais automobiļu ražotājs pēc tirgus kapitalizācijas, tūlīt pēc Tesla un Toyota. Tomēr eksporta automobiļi no Ķīnas pie galamērķa ierašanās prasa remontdarbus. Mašīnas Japānā bija nobrāzumotas, bet tās, kas ieradās Eiropā, bija pelēkas.
Lai gan pelēka var būt izplatīts parādība automobiļos, it īpaši, ja tie ilgi tiek uzglabāti mitrā laikapstākļos, problēma ar BYD automobiļiem Eiropā bija tāda, ka tiem netika nodrošināta pienācīga apstrāde, lai noņemtu pelējumu, ziņo InsideEVs.
Tas vairāk līdzinās problēmām, saistītām ar loģistiku, nevis ražošanas defektiem. Kvalitātes stingra uzraudzība pa globālo piegādes ceļu var kļūt par jaunu izaicinājumu BYD. Bet vēl ir pāragri novērtēt, vai šīs kvalitātes problēmas ir viltus trauksmes, vai BYD ir jāattiecas uz tām ļoti nopietni.
Automobiļu ražotāja pārdošanas ir samazinājušās 2024. gada februārī sakarā ar kopējo nozares palēnināšanos. Tiek prognozēts, ka tam nebūs izdevīgi sasniegt savu iekšējo mērķi - pārdot vairāk nekā 400 000 automobiļu starptautiskajos tirgos šogad.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra