Veicot savu izmeklēšanu, Gamers Nexus pavadīja daudz laika, pārbaudot nesenās sūdzības par NVIDIA draiveriem. Faktiski, pastāv daudz problēmu ar NVIDIA grafisko karšu jaunāko draiveru izlaidumiem, kas lietotājiem sagādā vairāk neērtību nekā iepriekšējās versijas. Tas attiecas īpaši uz iepriekšējo paaudžu videokartēm, piemēram, RTX 30 vai RTX 40 sēriju, kā arī uz visjaunāko RTX 50 sēriju.
Turklāt, daži spēļu izstrādātāji pat iesaka atgriezties pie vecākām draiveru versijām vēl pirms RTX 50 palaišanas. Tā ir liela problēma NVIDIA, kad pat spēļu izstrādātāji, kurus aktīvi reklamē pati NVIDIA, atzīst, ka draiveros ir būtiskas kļūdas, kuras iespējams atrisināt tikai atgriežoties pie iepriekšējām versijām.
Kompānija saskaras ar lielu spiedienu, un sūdzību uzkrāšana no lietotājiem ne pārāk palīdz noteikt precīzu cēloni vai novērst kļūdas. Gamers Nexus analizēja simtiem forumu un Reddit tēmu, kur spēlētāji ziņoja par šīm problēmām. Viņi konstatēja, ka pastāv daudz sistēmas komponentu kombināciju, kas var radīt šīs kļūdas. Taču viņiem izdevās atrast kopīgus modeļus un apstiprināt, ka pat ar jaunākajiem draiveriem problēmas atkārtojas. Interesanti, ka draivera versijas maiņa dažkārt atrisina problēmu, kas apliecina — vaina ir tieši NVIDIA programmatūrā.
Tipiskas problēmas ar GeForce RTX draiveriem:
- Star Wars Outlaws: spēle avarē, kad tiek nospiesta poga "Turpināt spēli"
- Marvel Rivals: Frame Generation aktivizēšana izraisa avarēšanu
- Cyberpunk 2077: avarē spēles ielādes laikā
- Shadow of the Tomb Raider: bremžu parauga avārija DXGI kļūdas dēļ (draivera atgriešana atrisina problēmu)
- Problēmas bieži rodas vairāku monitoru lietotājiem, īpaši ar G-Sync vai monitoriem ar augstu atsvaidzes intensitāti
- DLSS un Reflex var arī ietekmēt
- Monitoru kabeļu pārslēgšana uz citu videoizvadu — dažkārt maina situāciju
- Sistēmas iziešana no miega režīma var izraisīt melno ekrānu
- Veciem draiveriem (versija 566) šādu problēmu nav
Gamers Nexus noskaidroja, ka tādu funkciju kā DLSS 4, Frame Generation vai G-Sync aktivizēšana var būt kļūdu avots. Viņi iesaka mēģināt atslēgt šīs funkcijas, lai redzētu, vai problēma pazūd. Tomēr viņi uzsver: tie ir tikai pagaidu risinājumi, nevis galīgie labojumi.
NVIDIA arī tiek kritizēti par to, kā viņi dalās ar informāciju un labo problēmas. Zināmas problēmas ar melnu ekrānu it kā labotas piecas reizes dažādās draiveru versijās, bet uzņēmums tā arī neziņoja, vai šīs kļūdas ir pilnībā atrisinātas vai jāgaida jauni atjauninājumi. NVIDIA stabilo draiveru reputācija ir ievērojami pasliktinājusies, un pat tādi labi zināmi apskatnieki kā Gamers Nexus atzīst, ka tas ir sliktākais NVIDIA draiveru izlaidums viņu darbības gados.
«Šis bija absolūti pretīgs un apkaunojošs izlaidums NVIDIA. Es ar to nodarbojos kopš 2008. gada, un uz aparatūru koncentrējos kopš 2010. gada. Un kopš tā laika - tas ir sliktākais NVIDIA izlaidums, ko esmu redzējis,» pauž Stīvs Berks no Gamers Nexus.
Atliek cerēt, ka jaunie draiveri spēs atrisināt lielāko daļu problēmu. Tiem, kuriem nav nepieciešamas jaunākās funkcijas kā DLSS vai nespēlē jaunākās spēles, ieteicams atgriezties pie stabilajiem vecajiem draiveriem, lai spēlētu bez īpašām problēmām.
Šī nav pirmā tāda problēma. Pērn tika ziņots, ka NVIDIA draiveri rada «nāves ekrānu» ar Windows 10 un vecākiem procesoriem.
Avots: videocardz
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra