Prezentācija Tesla Cybertruck Vācijā tika pārtraukta vandaļu dēļ, kuri apzīmēja elektrisko pikapu. Taču, ja ASV to parasti dara Īlona Maska nīdēji, Eiropā viņu vietā "strādā" klimata aktīvisti.
Nedaudz dīvaini, ka "zaļie" uzbrūk uzņēmumam, kas ražo elektromobiļus (lai gan kādam varētu būt žēlastība pret izsalkušiem jenotiem), taču Tesla Eiropā, īpaši Vācijā, sastopas ar daudzām problēmām. Klimata aktīvistu grupa jau daudzus gadus aktīvi cenšas apturēt Tesla Gigafactory Berlīnē, un nesen viņi pat ieņēma mežu, kur Tesla plānoja paplašināt savu rūpnīcu.
Šie aktīvisti ir tik radikāli, ka iebilst pret jebkādiem personiskajiem transportlīdzekļiem, elektriskiem vai citiem. Bet viņi pievēršas Cybertruck konkrētāku iemeslu dēļ. Hendriks Fauers, viens no aktīvistiem, izskaidroja viņu iemeslus.
«Der Cybertruck wiegt knapp drei Tonnen, hat durch dieses enorme Gewicht also einen absurd hohen Energieverbrauch. Sinnlose Verschwendung, die wir uns als Gesellschaft nicht leisten können.
2/5 pic.twitter.com/TmmKCJUiHh
— Letzte Generation (@AufstandLastGen) 2024. gada 13. jūlijā
«Cybertruck sver nedaudz mazāk par trim tonnām, kas nozīmē, ka tas patērē absurdu daudzumu enerģijas sava lielā svara dēļ. Bezjēdzīga izšķērdība, kuru mēs kā sabiedrība nevaram atļauties. Papildinot to ar asu konstrukciju: tā ir drošības katastrofa. Kravas automašīna ideāli ilustrē, kā antisociālās politikas pēdējo desmitgažu laikā mūs ir novedušas līdz katastrofai. Daži bagāti cilvēki dodas labi bruņotā mašīnā uz katastrofu, tam līdzi velkot visus pārējos».
Izskatās, ka Tesla ātri notīrīja elektriskos pikapus un atsāka to promociju Vācijā. “Zaļajiem” pretinieki uzskata, ka dažiem cilvēkiem tiešām ir nepieciešami pikapi, un ir vienkāršāk uzbūvēt tādu, kas minimāli ietekmē vidi, nekā pārliecināt cilvēkus mainīt savu dzīvesveidu. Taču dzīve rāda, ka arī elektroenerģija jātaupa, tostarp ekoloģisku iemeslu dēļ. Tāpat Cybertruck var uzskatīt par pietiekami drošu — pasažieriem:
Avots: Electrec
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra