Porsche vēl nav gatava pilnībā atteikties no iekšdedzes dzinējiem un plāno izdot vairāk modeļu ar IVD. Tas ir saistīts ar elektrisko automobiļu pārdošanas palēnināšanos.
"Ir skaidri redzams, ka mēs paliksim pie iekšdedzes dzinējiem daudz ilgāk," — teica Porsche finanšu direktors Lūcs Meške.
Viņš arī paziņoja, ka "premium luksusa segmentā" pastāv "izteikta tendence" uz benzīna dzinējiem, un Porsche tam "reaģēs" savā produktu ciklā.
Porsche pārdod divus dārgus elektroauto: Taycan un nesen laisto tirgū Macan. Uzņēmumam bija plāns izlaist vairāk modeļu tikai ar elektrisko piedziņu, ieskaitot Cayenne 718 un jaunu augstas veiktspējas krosoveru. Taču tagad Meške norāda, ka Porsche varētu izdot šo elektroautomobiļu hibrīda vai benzīna versijas un "atrodas konceptuālo lēmumu pieņemšanas procesā".
Agrāk Porsche bija nospraudusi mērķi, ka līdz 2030. gadam 80% no tās pārdošanas sastādīs elektroauto. Uzņēmums šogad ir izlaidis ar aizmugurējo piedziņu aprīkoto Macan un atjaunoto Taycan. Tomēr elektroauto pārdošanas ASV strauji kritušās, un uzņēmumam arī neveicas labi Ķīnā, kur vietējie zīmoli izlaiž lētākus elektroauto. Tas liek pārskatīt plānus.
Avots: The Verge
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra