MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Toyota, Mazda, Yamaha, Honda un Suzuki viltojušas automašīnu sertifikācijas testus Japānā.

Toyota, Mazda, Yamaha, Honda un Suzuki viltojušas automašīnu sertifikācijas testus Japānā.
0 0 10 0

Dažus Japānas automobiļu ražotājus parasti apvainoja viltotā sertifikācijas testos, un Toyota varētu būt lielākais pārkāpējs.

Japānas zemes, infrastruktūras, transporta un tūrisma ministrija (MLIT) paziņoja, ka pašreizējā izmeklēšana attiecībā uz 85 vietējiem ražotājiem, ieskaitot vairākus automobiļu ražotājus, atklāja, ka lielākā daļa no tiem rīkojās saskaņā ar likumu. Bet tas nenotiek ar uzņēmumiem Mazda, Yamaha, Honda un Suzuki. Šiem četriem konstatēta viltus pieteikumu iesniegšana. Tādējādi viņi tiek "atzīti par vainīgiem krāpniecībā". Pārkāpēju uzņēmumiem ir noteikts jāpārtrauc transportlīdzekļu piegāde, kuru sertifikācijas testi bija viltoti, un jānovērš trūkumi pēc iespējas ātrāk.

Tika konstatēts, ka Mazda pārrakstīja savu dzinēju vadības programmatūru, lai ietekmētu veiktspējas testēšanu. Savukārt Yamaha un Honda sniedza nepatiesus trokšņa testus. Suzuki meloja par bremžu sistēmas testēšanas rezultātiem, un Mazda arī viltota sadursmes testus.

Toyota izmeklēšana vēl nav pabeigta. Tomēr MLIT jau ir paziņojis par pārkāpumiem, piemēram, "nepatiesu datu nodrošināšanu par gājēju aizsardzības testiem trim pašlaik ražotiem automobiļiem" un "sliktu transportlīdzekļu sagatavošanu sadursmes testiem četrām iepriekš ražotām automašīnām".

Toyota ir publicējusi savu detalizētu paziņojumu par šo jautājumu, kurā apgalvo, ka meli patiesībā kalpoja patērētāju interesēm.

Toyota teica, ka identificēja sešus gadījumus starp šīm septiņām modeļiem, "kur testēšanas metodes atšķīrās no valsts iestāžu noteiktajiem standartiem", bet uzsvēra, ka nevienu no iesaistītajiem transportlīdzekļiem nevar uzskatīt par bīstamiem.

Šinzi Mijamoto, Toyota Customer First Promotion Group vadītājs, sacīja, ka lielākoties tika izmantotas "stingrākas testēšanas prasības", un to dati, kas tika nodoti valstij, pārsniedza to, kas likumā ir prasīts. Viens piemērs ir, ka sadursmes testā ar aizmugures uzliesmojošu šķērsli tiek izmantots smagāks kustīgs šķērslis, kas likuma neparedzēts, kas izraisīja stiprāku uztriecienu.

Attiecībā uz citiem Toyota pārkāpumiem, uzņēmums nevarēja atšķirt pasažiera un vadītāja pusi, ziņojot par gājēja galvas un kāju bojājumiem sānu uzmetienā. Citiem vārdiem sakot, Toyota nodrošināja datus par bagāžas pārvietošanas riskiem, izmantojot veco bagāžas testa bloku, kas neatbilst normatīvajiem aktiem. Visbeidzot, Toyota nevarēja sasniegt dzinēja nepieciešamo jaudu testa laikā, un tā vietā, lai to apturētu, lai novērstu problēmu, kā ir prasīts, "dzinēja vadības sistēma tika nokonfigurēta… un pārbaudītie dati tika izmantoti atkārtoti sertificēšanai", sacīja Mijamoto.

"Mēs esam veikuši iekšēju pārbaudi visos gadījumos un apstiprinājām, ka visi tie atbilst noteiktajiem likuma standartiem un tādējādi var būt droši izmantoti mūsu klienti," sacīja Toyota priekšsēdētājs Akio Toyoda par skartajiem transportlīdzekļiem.

Toyota teica, ka viltus testi ietekmēja Crown 2014. gada un Isis, Sienta, Crown un Lexus RX 2015. gada automobiļus, neviens no kuriem vairs netiek ražots. Nepareizie sertifikācijas testi tika piemēroti arī attiecībā uz pašreizējiem automobiļiem, piemēram, Corolla Axio un Corolla Fielder, kā arī Yaris Cross, ražošana kuru bija apturēta Japānā.

Nav skaidrs, cik daudzi transportlīdzekļi tika pārdoti ar viltotām sertifikācijām vai vai tie tika izplatīti ārpus Japānas. Tomēr jāatzīmē, ka konstatētās problēmas balstās uz pagājušo sertifikāciju pārskatīšanu saskaņā ar japāņu prasībām. Citos reģionos var būt citi sertifikācijas procesi un standarti.

Avots: theregister

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti