Vadītājs BYD valdē Vans Čuanfu asprātīgi kritizē Eiropas un ASV centienus ierobežot ķīniešu automobiļu importu.
«Ir daudz piemēru citās valstīs, kur politiķi ir satraukti par elektriskajiem automobiļiem no Ķīnas», teica Vans, piedaloties nozares sammitā Ķīnas dienvidrietumos esošajā pilsētā Čuncin (caur Bloomberg).
58 gadus vecais miljardieris, kas nodibinājis Ķīnas lielāko automobiļu kompāniju, norāda, ka Rietumu valstu reakcija liecina par Ķīnas automobiļu rūpniecības spēku.
«Ja jūs neesat pietiekami stiprs, viņi nepiesargās jūs».
Tiek prognozēts, ka tuvākajās nedēļās ES paziņos par jaunām muitas nodokļiem uz Ķīnas elektriskajiem automobiļiem pēc izmeklēšanas, kas potenciāli kaitēs transportlīdzekļu importa augšanai Eiropā. Ķīna ir mājienējusi, ka atbildēs ar savu muitas nodokli 25% lielā apmērā.
Saskaņā ar Transport & Environment, gandrīz piektā daļa (19,5%) no elektrisko automobiļu, kas pērn tika pārdoti Eiropā, tika ražoti Ķīnā, un, saskaņā ar jauno analīzi, šis rādītājs 2024. gadā sasniedzēs ceturto daļu (25%). Grupa arī prognozē, ka ķīniešu zīmoli var sasniegt 11% no Eiropas elektroautomobiļu tirgus 2024. gadā un 20% 2027. gadā.
BYD ir kļuvis par dominējošu spēlētāju elektroautomobiļu jomā, pārtraucot iekšdedzes dzinēju automašīnu ražošanu sākot ar 2022. gadu. Līdz pagājušajam gadam automobiļu gigants no Šendžēna izgatavoja un pārdeva 3 miljonus elektro un hibrīdu automobiļu, iekļūstot TOP 10 pasaules auto ražotāju sarakstā pēc pārdošanas apjomiem.
Savā uzstāšanās piektdien Vans arī aicināja nozari uzņemties lielāku konkurenci, ja tā vēlas veiksmīgi pārnesties uz elektroautomobiļiem.
Pēdējos mēnešos BYD vadīja jaunu cenu karu Ķīnā, strauji samazinot savu elektro un hibrīdu automobiļu cenu. Uzņēmums ir izvirzījis tradicionālās auto ražotājas, piemēram, Toyota un Volkswagen AG, ar saukli «elektricitāte ir lētāka par naftu». Van piebilda, ka elektro un hibrīdu transportlīdzekļi dodas uz priekšu, apsteidzot parastās dzinējus.
«Tas ir pārāk svarīgs un neapturamais tendenču process».
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra