Atjauninātais labāko automobiļu zīmolu pārdošanas reitings par pirmajiem 2024. gada 8 mēnešiem demonstrē ievērojamu Ķīnas BYD kāpumu. Tam ir visaugstākie izaugsmes rādītāji starp TOP10 autozīmoliem. Ziņojums balstīts uz transporta ministriju vai to analogu datiem no 159 pasaules tirgiem.
Aizvadītajos 2024. gada mēnešos japāņu Toyota saglabā līderpozīcijas pārdošanas apjomos. Šo pozīciju tā ir noturējusi pēdējos 10 gadus. Šogad zīmols jau ir pārdevis 5,99 miljonus automobiļu, kas ir par 0,4% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.
Otro vietu ar gandrīz divkāršu atpalikšanu ieņem Volkswagen, pārdodot 3,22 miljonus automobiļu (+1,8%). Uzņēmums ieņem 5,9% no pasaules automobiļu tirgus.
Trešajā vietā iekļuvusi Honda, kas pacēlās par 2 pozīcijām. Tās rezultāts ir 2,47 miljoni pārdotu vienību un pieaugums par 2% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
Ceturtajā vietā atrodas Ford, kurš pārdeva 2,46 miljonus automobiļu (-0,1%). Viņam seko Hyundai — nokrita par 2 pozīcijām — ar 2,42 miljoniem pārdošanu (-2,6%).
Vēl viens interesants pārkārtojums TOP10 labāko automobiļu zīmolu sarakstā ir BYD rezultāts. Lai gan uzņēmums koncentrējas uz elektriskajiem transportlīdzekļiem, tas pārdod arī iekšdedzes dzinēju modeļus (kas veido vairāk nekā pusi no uzņēmuma pārdošanas apjoma). Šāda diversifikācija ļāva BYD pārdot 1,99 miljonus automobiļu ar pārdošanas pieaugumu par 24%. 2019. gadā šis zīmols bija 49. vietā pasaulē.
Devītajā vietā ierindojās Kia, zaudējot vienu pozīciju. Tā realizēja 1,89 miljonus automobiļu (-3,2%). TOP10 noslēdz BMW, pacēlies par 1 pozīciju — ar 1,51 miljonu jauno reģistrāciju (+6,7%).
Labāko automobiļu zīmolu pārdošanas reitings par pirmajiem 2024. gada 8 mēnešiem
- Toyota — 5,99 miljoni (+0,4%);
- Volkswagen — 3,22 miljoni (+1,8%);
- Honda — 2,47 miljoni (+2%);
- Ford — 2,46 miljoni (-0,1%);
- Hyundai — 2,42 miljoni (-2,6%);
- Chevrolet — 2,09 miljoni (+1,6%);
- Nissan — 2,08 miljoni (+2,5%);
- BYD — 1,99 miljoni (+24%);
- Kia — 1,89 miljoni (-3,2%);
- BMW — 1,51 miljoni (+6,7%).
Avots: focus2move
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra