MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Doom: The Dark Ages ieguva 30 minūšu ilgu spēles gaitu - cīņa ar parijiem, mečiem un vēl vairāk brutalitātes

Doom: The Dark Ages ieguva 30 minūšu ilgu spēles gaitu - cīņa ar parijiem, mečiem un vēl vairāk brutalitātes
0 0 4 0

Doom: The Dark Ages parāda, kā radikāli var mainīt pieeju — tuvā cīņa sajaukumā ar lieliem mehānismiem un labu, veco démonu iznīcināšanu.

Šī daļa ir viduslaiku priekšvēsture Doom (2016), bet ar uzsvaru uz parēšanu un tuvā cīņu. Šoreiz Doom Slayer bloķē, pretdarbojas un cīnās ar milzīgiem dēmoniem. Viņš arī lido uz pūķa, vada gigantisku kaujas mehānismu un, dabiski, iznīcina pretiniekus vissmagākajā veidā.

Atšķirībā no Doom 2016 un Doom Eternal, kur spēlētājam bija nepārtraukti jāskraida un šaujas, The Dark Ages pievieno jaunu mehāniku — parēšanu ar vairogu. Slayer ne tikai pārvietojas, bet arī nostiprinās vietā, bloķējot uzbrukumus vai atgrūžot šāviņus tieši dēmonu sejās. Cīņa šobrīd atgādina kaut ko vidēju starp klasisko Doom un Sekiro kaujas sistēmu.

Vairogs sāks kalpot kā ierocis, ko var mest, sagriezt pretiniekus kā ar riņķzāģi un aizdedzināt, ja to uzkarsē ar superšauteni. Pretinieki tagad izmanto divu veidu uzbrukumus — sarkanos (bīstamos) un zaļos (tos var parēt). Spēja pareizi bloķēt un atvairīt sitienus kļūst kritiski svarīga.

Vēl viena liela jaunība ir spēja vadīt Atlanu, milzīgu kaujas robotu, ko iepriekš tikai minēja Doom visumā. Šis metāliskais briesmonis spēj sagraut ienaidniekus ar dūrēm, kas lielas kā autobusi, un izstarot šoka viļņus, kas plēš dēmonus gabalos. Turklāt, kādā brīdī Atlanam parādās milzu ložmetējs.

Doom: The Dark Ages

Interesanti, ka Slayer spēja pavējināt pūķi — kibernetisko briesmoni, bruņotu ar lāzera lielgabaliem un spīdošiem spārniem. Šī mašīna piedalās plašās gaisa kaujās. Piemēram, demonstrācija parādīja, kā varonis uzbrūk dirižabļiem, izlaužoties cauri to klājiem, iznīcina lielgabalus un aizlido prom uz savas spārnotās izjādes laikā, kad notiek sprādziens.

Ja vajadzētu apkopot, tad šie ir galvenie demonstrācijas punkti:

  • Tuvā cīņa ar parēšanu — spēle ļauj apturēt ienaidnieka uzbrukumus un atgrūst šāviņus atpakaļ
  • Vairogs kā ierocis — var to mest, bloķēt sitienus un uzkarsēt, lai aizdedzinātu ienaidniekus
  • Gigantiskā mehānisma vadība — Doom Guy var iekāpt milzīgā kaujas robotā un cīnīties ar dēmoniem, kā "Pacific Rim"
  • Lidojums ar pūķi — tradicionālo platformu vietā ir misijas, kur varonis cīnās gaisā uz kiberpūķa
  • Vardarbīgi ieroči — ložmetējs, kas burtiski saplīst galvaskausus skaidiņās

Izskatās, ka izstrādātāji šoreiz nolēmusi eksperimentēt ar taktiskākiem kaujas režīmiem ar uzsvaru uz tuvā cīņu. Spriežot pēc demoversijās, tā joprojām ir vecā, labā sērija, bet ar jaunām mehānikām, kas var mainīt pieeju spēlei. Doom: The Dark Ages iznākšana ir plānota uz 2025. gadu. Paredzams, ka spēle iznāks vienlaicīgi uz galvenajām platformām un Game Pass. Vēl nav informācijas par tās izdošanu uz Nintendo Switch 2, kuram Microsoft gatavo daudzas spēles. Steam turpinās priekšpasūtījums spēlei par 2449₴.

Avots: PC Gamer / IGN

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti