MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Polestar 3 pārspēj Model 3 ziemas elektromobiļu diapazona testā - lai gan Tesla "uzrādīja" labāko rezultātu

Polestar 3 pārspēj Model 3 ziemas elektromobiļu diapazona testā - lai gan Tesla "uzrādīja" labāko rezultātu
0 0 27 0

Norvēģu Automobiļu federācija (NAF) un žurnāls Motor veica elektrisko automašīnu El Prix ziemas nobraukuma testu. Negaidīti uzvarēja Polestar 3, sasniedzot otro labāko ziemas rezultātu vēsturē.

Tesla līdz šim bija stabils līderis iepriekšējos nobraukuma testos. Tā piedalījās, uzstādot augstus cerības par savu Model 3 LR RWD, kam pēc WLTP cikla ir 702 km nobraukums. Tomēr faktiskie rādītāji izrādījās par ceturtdaļu pieticīgāki un pat nedaudz maldinoši.

No otras puses, Polestar 3 pārsniedza gaidas, ziemas apstākļos nolidis iespaidīgos 531 km. Šis rezultāts atšķīrās tikai par 5,18% no tā norādītā reitinga 561 km pēc WLTP.

Testa laikā notika zināma interesanta situācija. Tesla Model 3 apstājās pēc 548 km nobraukšanas. Tika uzskatīts, ka tas ir acīmredzams uzvarētājs.
Bet Polestar 3 nobrauca 531 km, tomēr šī elektriskā automašīna apstājās gandrīz 300 m pirms Teslas. Ātra pārbaude parādīja, ka Tesla Model 3 katru 100 km garumā pievienoja aptuveni 4,7 km: citiem vārdiem sakot, Tesla „piekrāsoja” savus nobraukuma rādītājus par gandrīz 5%. Šī kļūda tika ņemta vērā un Polestar 3 bija atzīts par uzvarētāju ar nelielu reālo nobraukuma pārsvaru.

Interesanti, ka trešajā un ceturtajā vietā esošās elektroauto uzrādīja gandrīz identiskus rezultātus, lai gan atpalika no līderiem. Porsche Taycan un Kia EV3 varēja nobraukt 499 km, pirms izlādējās. Tas ir aptuveni par 15% mazāk nekā norādītais nobraukums pēc WLTP cikla.

Elektrisko automobiļu El Prix nobraukuma tests tiek veikts divreiz gadā Norvēģijā, novērtējot reālo nobraukumu salīdzinājumā ar oficiālajiem WLTP rādītājiem. Ziemas versija piedāvā sevišķi sarežģītus apstākļus. Maršruts ietvēra slidenos ceļa apstākļus un aptuveni 1000 m kāpumu.

Elektriskais automobilisFaktiskais nobraukumsAtšķirība no WLTP
Polestar 3531 km-5%
Tesla Model 3531 km-24%
Porsche Taycan499 km-16%
Kia EV3499 km-15%
BYD Tang482 km-9%
Audi Q6 e-tron481 km-22%
Hongqi EHS7452 km-16%
VW ID.7 GTX Tourer440 km-23%
Ford Explorer437 km-17%
BYD Sealion 7436 km-13%
Lotus Emeya436 km-13%
Hyundai Ioniq 5436 km-20%
XPeng G6429 km-22%
Porsche Macan429 km-22%
BYD Seal U421 km-16%
Nio EL8412 km-18%
BMW i5 Touring392 km-21%
Mercedes G580381 km-14%
Volvo EX30371 km-21%
Peugeot E-5008361 km-26%
Mini Countryman355 km-11%
Peugeot E-3008347 km-32%
Smart #3346 km-17%
Voyah Dream344 km-29%

Visnepietiekamākie testā izrādījās Peugeot E-3008. Tas izģibinājās pēc 347 km nobraukuma – tas ir par 163 km mazāk par norādīto WLTP nobraukumu. Voyah Dream pārsniedza to pats, sasniedzot mazāko nobraukumu visā testā – 344 km jeb 71% no norādītā nobraukuma. Trešais vissliktākais elektriskais automobilis bija vēl viens Peugeot – E-5008. Tas nobrauca 361 km, kas ir par 127 km mazāk par norādīto nobraukumu.

Avots: arenaev

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti