MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Negaidīti strauji pieauga BMW elektromobiļu pārdošanas apjomi, bet Tesla un Volkswagen pārdošanas apjomi samazinājās.

Negaidīti strauji pieauga BMW elektromobiļu pārdošanas apjomi, bet Tesla un Volkswagen pārdošanas apjomi samazinājās.
0 1 176 0

BMW AG pēdējā ceturksnī strauji palielināja pārdošanu pilnīgi elektriskajiem automobiļiem - vāciešu zīmola pārsteidzošie panākumi īpaši spilgti kontrastē ar ne tik optimistiskajiem rezultātiem Tesla un Volkswagen.

No janvāra līdz martam BMW i4, iX1 un i7 pārdošana pieauga par 41%, salīdzinot ar 2023. gada atbilstošo periodu, kas savukārt veicināja visa grupas elektroautomobiļu pārdošanas izaugsmi par 28%.

Augstās BMW elektrisko automobiļu pārdošanas ir pilnīgs pretstats sezonālai palēnināšanai globālā mērogā, īpaši Eiropā, kur akumulatoru elektroautomobiļu īpatsvars kopējā pārdošanā sasniedza platījumu pēc valsts atbalsta un stimulu atcelšanas. Tātad, Volkswagen AG ziņoja par pārdošanas kritumu par 3% pirmajā ceturksnī - veiksmes Ķīnā nevarēja kompensēt 24% kritumu Eiropā. Elektroautomobiļu pārdošana Mercedes-Benz Group AG pirmajā ceturksnī samazinājās par 8% sakarā ar piegāžu ķēdes problēmām, pakāpenisku divvietīgā Smart Fortwo noņemšanu no ražošanas un vāju pieprasījumu Vācijā pēc valsts subsīdiju atcelšanas. Attiecībā uz Tesla, tirgus līderis pirmo reizi četros gados ziņoja par kritušām kvartāla pārdošanām.

BMW pret Mercedes-Benz pret Audi

BMW agrāk nekā daudzi sāka modeļu elektrifikāciju, ar pilnīgi elektrisko B-klases sitika automašīnu i3 ražošanu 2013. gadā. Neskatoties uz pretrunīgajiem atsauksmēm un viennozīmīgu uztveri, BMW i3 kopā ar Nissan Leaf un citiem droši var attiecināt uz kultveida pirmās paaudzes modeļiem - tā kopējie pārdošanas sasniedza 250 tūkst. 2022. gada beigās. Kopš tā laika BMW, atšķirībā no daudziem citiem, nav palēninājusi režīmus un diezgan aktīvi palielinājusi piedāvājumu. Tagad viņi plūst augļus. Piemēram, var atcerēties, košuma sedana i4, kas tiek pārdots lielās partijās, un jauno krosoveru iX2.

2023. gadā elektriskie automobiļi veidoja 15% no kopējā BMW pārdošanas apjoma, bet šogad to pieaugumu plāno palielināt līdz 20%. Ar 15 pilnīgi elektrisku modeļu floti visos zīmolu BMW, grupa ir vērsta uz 500 tūkst. pārdošanu. Ar panākumiem elektrisko transportlīdzekļu jomā BMW akcijas 10. aprīlī pieauga vēl par 1,3%, palielinot gada pieaugumu līdz 14%.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti