Laikā, kad notika pasākums "Surface and AI" Microsoft demonstrēja Copilot integrāciju spēlēs, izmantojot Minecraft par piemēru. Spēlētāji var izmantot dabisku valodu, lai uzdotu jautājumus veidā "Kā izveidot zobenu?". Copilot meklēs nepieciešamos materiālus skapjos un inventārā vai ārpus tā, ja tos nav. Tas arī izskaidros, kā izveidot priekšmetus un tamlīdzīgi, nesavērzdams spēli un meklējot informāciju vietnēs.
Iespēja uzdot jautājumus spēlē, kā nogalināt bosi vai kā atrast slepenības vietā, var fundamentāli mainīt spēļu radīšanas veidu un spēlēšanu tajās. Tas arī samazinās vajadzību pēc vietnēm, tradicionālām forumiem un čatotnēm, piemēram, Discord.
Šī jaunievedums var ietekmēt spēļu līdzsvaru. Savulaik "World of Warcraft" izstrādātāju komanda veltīja daudz pūļu, lai līdzsvarotu spēles API papildinumus. Daudzi no tiem ļauj spēlētājiem veidot modifikācijas, lai automatizētu noteiktas spēļu mehānikas. IIs var iejaukties šajā jomā un padarīt spēles vieglākas vai nepilnīgas, sniedzot vieglu palīdzību.
Vietnēm un datu bāzēm var kļūt sarežģītāk finansēt savu darbību šajā jaunajā pasaulē. Tas savukārt var negatīvi ietekmēt informācijas kvalitāti, kas tiek iegūta no šiem platformām. Tādējādi var rasties lejupslīde un tas, ko daži mākslīgā intelekta teorētiķi apraksta kā "modeļa sabrukumu", kad mākslīgais intelekts vairs nesaņem precīzu informāciju.
Svarīgi uzsvērt, ka pagaidām nav konkrētu plānu ieviest Copilot spēlēs tuvākajā nākotnē, Microsoft tikai paziņoja par šo iespēju.
Avots: Windows Central
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra