Uzņēmums Ubisoft izformēja Prince of Persia The Lost Crown izstrādātāju komandu nepietiekamo spēles pārdošanas rezultātu dēļ. Par to informēja franču blogeris un žurnālists Gautoz, kurš sazinājās ar uzņēmuma darbiniekiem.
Ubisoft vadība pieņēma lēmumu par projekta nākotni 2024. gada pavasarī, dažas nedēļas pēc spēles iznākšanas. Šis lēmums izraisīja izstrādātāju komandas centienus glābt projektu.
Studijas galvenie speciālisti aktīvi centās pārliecināt vadību atļaut turpinājuma izveidi, taču viņu argumenti neatguva atbalstu. Rezultātā Ubisoft pārcēla visus speciālistus uz citiem projektiem ar augstāku komerciālo potenciālu.
Neraugoties uz šādu attīstību, komandas dalībnieki Prince of Persia The Lost Crown nosauca par labāko projektu savā karjerā. Daudziem izstrādātājiem šī spēle kļuva par svaiga gaisa malku pēc nogurdinošā darba pie problemātiskās Beyond Good and Evil 2. Tomēr pat šādi radoši sasniegumi nespēja pārliecināt vadību.
Uzņēmuma vadītāji atteicās veidot turpinājumu bažās, ka otrā daļa varētu kaitēt oriģinālās spēles ilgtermiņa pārdošanai. Šis lēmums īpaši kontrastē ar augsto projekta vērtējumu.
Prince of Persia The Lost Crown saņēma sajūsmīgas atsauksmes no kritiķiem un spēlētājiem. Apskatu vietne Metacritic spēlei piešķīra 86 punktus no 100 no žurnālistiem un 8,5 no 10 no lietotājiem. Steam 83% atsauksmju ir pozitīvas. Tomēr finansiālie rādītāji nebija tik optimistiski.
Pēc Insider gaming datiem, līdz janvāra beigām spēli spēlēja aptuveni 300 000 cilvēku, un ieņēmumi sasniedza apmēram $15 miljonus. Šie skaitļi neatbilda izdevēja cerībām.
Prince of Persia komandas izformēšana nav vienīgā problēma Ubisoft pēdējā laikā. Uzņēmums pārcēla Assassin's Creed Shadows izdošanu uz 2025. gada februāri, un Star Wars Outlaws finansu rezultāti bija neapmierinoši. Uz šo notikumu fona parādījās informācija par Tencent interesi iegādāties studiju.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra