Commodore 64 izlaišana 1982. gada augustā bija nozīmīgs notikums. Tas bija populārs personālais dators, kurš ieguva statusu vienam no visvairāk pārdotajiem PC šajā laika periodā. Kā izrādījās, vecā cietējos platē, lai arī neatbilda mūsdienu prasībām, joprojām var tikt izmantota aprēķiniem, kas ir aktuāli šodien.
Izstrādātājs un entuziasts Nīks Bilds veiksmīgi izveidoja un dokumentēja Commodore 64 ģeneratīvā intelekta rīku, ko var izmantot, lai izveidotu 8×8 spraitus, kas pēc tam tiek parādīti 64×64 izšķirtspējā. Tie ir domāti, lai iedvesmotu spēļu dizaina konceptus, bet, protams, tālu nepieskaras spējai izveidot pilnīgas spraidu lapas ar vienu pieprasījumu. Esošajās spēlēs ir daudz augstāka intelekta īstenošanas līmenis.
Neskatoties uz to, ir pārsteidzoši, ka uz tik veca aprīkojuma ir iespējams palaist kādu ģeneratīvo mākslīgā intelekta modeli. Protams, vecajai sistēmai ir nepieciešams ilgāks laiks, lai veiktu aprēķinus nekā mūsdienīgiem spēcīgiem ierīcēm. Lai veiktu 94 iterācijas galīgajam attēlam, nepieciešami 20 minūtes.
Jāpiebilst, ka "varbūtiskais PCA algoritms", kas strādā uz Commodore 64 un tika izmantots šim projektam, faktiski tika apmācīts uz mūsdienīga datora. Tātad, lai gan modelis darbojas uz Commodore 64, joprojām ir nepieciešams mūsdienīgs dators, lai to palaistu un uzsāktu darbu.
Avots: tomshardware
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra