EasyPay izpilddirektors Aleksejs Avramenko paziņoja, ka maksājumu pakalpojums atslēdzis naudas atgriešanas iespēju saistībā ar "krāpšanas shēmu" ar "Ziemas e-Atbalstu".
Vakar ukraiņiem sāka ienākt 1000 grivnu izmaksas, kuras ir paredzētas programmas "Ziemas e-Atbalsts" ietvaros. Tā kā līdzekļu izlietošanas iespējas ir ierobežotas, daži cilvēki jau izdomāja veidu, kā konvertēt līdzekļus uz "brīvu naudu", kuru var lietot pēc savas izvēles.
Viens no šiem viltīgajiem veidiem bija konta papildināšana mobilajā telefonā, izmantojot naudas atgriešanas iespēju caur maksājumu pakalpojumu EasyPay.
«Diemžēl, mēs bijām spiesti atslēgt "naudas atgriešanas" funkciju Vodafone un Life abonentiem. Jo ir "īpaši gudri" ukraiņi, kas izlēma šo ceļu sabojāt 1000 grivnu "e-Atbalsta" ideju. Pakalpojums nebūs pieejams visiem nepareiza valsts palīdzības izlietojuma dēļ», — rakstīja EasyPay vadītājs Aleksejs Avramenko.
Komentārā dev.ua Avramenko norādīja, ka 10. decembrī EasyPay reģistrēja noslēpumaini augstu jauno reģistrāciju skaitu — 340 000 lietotāju, kamēr parasti jauno lietotāju skaits nepārsniedz 1 000 (līdz ar to, iespējamo skaidras naudas izņemšanas apjomu varēja veidot 340 miljoni grivnu, ja pakalpojums nebūtu atslēdzis naudas atgriešanas funkciju).
Atgādinām, ka "Ziemas e-Atbalsts" iniciēja Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis (un cilvēki to jau nodēvējuši par "Vovinas tūkstoti"), kā veidu, lai sniegtu sociālo atbalstu iedzīvotājiem sarežģītajā ziemas periodā.
Pieteikumu "Ziemas e-Atbalsta" saņemšanai var iesniegt caur "Diya" — līdzekļi tiks ieskaitīti "Nacionālā kešbeka" kartē (pensionāri un I un II grupas invalīdi var saņemt 1000 grivnas ar "Ukrposhta" starpniecību). Tos var izmantot komunālo maksājumu veikšanai, medicīnas pakalpojumu samaksai, transporta izdevumiem, mobilā sakara apmaksai, ziedojumiem labdarībai utt. (sīkāk šeit).
Saskaņā ar "Diya" platformas datiem, līdz 11. decembrim līdzekļi tika ieskaitīti 1,8 miljoniem pieaugušo un 520 tūkstošiem bērnu kontos.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra