Dzeltenās atzīmes spēlēs jau sen ir kļuvušas par sarunu tematu, jo tās pārāk vienkāršo navigāciju. Assassin's Creed Shadows mēģināja tās izvairties, taču spēlētāji pārliecināja Ubisoft mainīt savu viedokli.
Lai gan dzeltenā krāsa neapgrūtina visus spēlētājus: daži to nepamana, ignorē vai tā patīk, lai nezaudētu ceļu atvērtajās pasaulēs. Tagad Ubisoft paskaidroja, kāpēc viņi mainīja savu viedokli.
Izrādās, sākotnēji atzīmju nebija vispār. Assassin's Creed Shadows radošais direktors Džonatans Dimons atklāja, ka lēmums pievienot dzelteno krāsu tika pieņemts pēc spēļu testiem. Iemesls ir vienkāršs — daudzi spēlētāji vienkārši nevarēja atrast ceļu slēptajās takās.
«Nu, mums to nebija, līdz spēlētājiem bija patiešām grūti atrast savu ceļu spēļu testu laikā, piedaloties slēptajās takās,» paskaidroja Dimons.
Milzīgā feodālās Japānas atvērtā pasaule faktiski ir ļoti detalizēta vide. Lietotāji pazuda biezajā veģetācijā vai nepamanīja svarīgus punktus parkūram.
«Vide ir sulīga un bagātīga, un bija nepieciešams sniegt nelielu vadību,» piebilda Dimons.
Dzeltenā krāsa kļuva par risinājumu, lai vienkāršotu spēles procesu, palīdzot labāk orientēties parkūra sadaļās. Taču ne visiem patīk, ja viņiem vienkāršo spēles procesu.
Kopumā dzeltenās atzīmes spēlēs ir izplatītas — tas ir klasisks veids, ko izmanto daudzi AAA projekti. Piemēram, Uncharted, Tomb Raider vai Horizon tās jau sen ir kļuvušas par standartu. Taču dažiem spēlētājiem tas izraisa nepatiku — proti, šādas norādes ir pārāk acīmredzamas un bojā atmosfēru.
Lai atrisinātu situāciju, labākais risinājums būtu slēdzis iestatījumos — ar iespēju ieslēgt vai izslēgt dzeltenās atzīmes. Bet Ubisoft neko par šādu iespēju nav teikusi. Piemēram, Red Dead Redemption 2 ļauj izslēgt atzīmes kartē, lai pilnībā iegrimtu spēles atmosfērā. Un tāpat var pielāgot vidi savām vēlmēm spēlē The Witcher 3.
Bet būsim godīgi, dzeltenā krāsa nav sliktākais, kas varēja notikt ar AC Shadows. Galvenais, lai pati spēle un mehānikas būtu interesantas, un sižets neliktu vilties. Pašlaik Shadows apsteidz savus priekšgājējus, Origins un Odyssey, attiecībā uz spēlētāju skaitu. Arī spēle ir pietiekami pozitīvi uztverta spēlētāju vidū. Un dzelteno krāsu vienmēr var vienkārši ignorēt.
Avots: Games Radar
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra