Videohostings YouTube oficiāli apstiprināja plašu reklāmas ieviešanu uz pauzes ekrāna visiem reklāmdevējiem pēc veiksmīga izmēģinājuma perioda.
Reklāmas rādīšanas ideja pauzes laikā nav jauna. Jau pirms sešiem gadiem parādījās pirmie brīdinājumi par šāda reklāmas formāta iespējām. Pirms pusotra gada uzņēmums Google, kuram pieder YouTube, paziņoja par plāniem ieviest šāda tipa reklāmas uz savas platformas.
Oluva Faloduna, YouTube komunikāciju vadītāja, paziņoja The Verge:
«Mēs esam novērojuši pozitīvu reakciju gan no reklāmdevējiem, gan no skatītājiem, tāpēc mēs nolēmām padarīt pauzes reklāmu pieejamu visiem reklāmdevējiem».
YouTube uzsāka izmēģinājuma projektu pauzes reklāmai 2023. gadā, piesaistot ierobežotu skaitu reklāmdevēju. Šī gada aprīlī Google galvenais biznesa direktors Filips Šindlers stāstīja par šī formāta veiksmīgumu un tā peļņas pieaugumu uzņēmumam.
Pagājušajā nedēļā Reddit lietotāji sāka ziņot par plašāku pauzes reklāmu izplatību, par ko vēlāk rakstīja izdevums 9to5Google.
YouTube apgalvo, ka pauzes reklāma ir paredzēta, lai nodrošinātu "mazāk uzmācīgu" pieredzi lietotājiem. Tomēr uzņēmums nav norādījis, vai samazināsies parastās reklāmas rādīšanas biežums šī jaunieveduma dēļ. Ir vērts atzīmēt, ka YouTube jau eksperimentēja ar ilgākiem, bet retākiem reklāmu pārtraukumiem, un 2023. gadā ieviesa reklāmas, kuras nevar izlaist.
Avots: The Verge
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra