MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
IT-bizness

Xbox vadītājs atklāj uzņēmuma izaugsmes plānus: portatīvās konsoles, mobilais veikals un daudzplatformu platforma

Xbox vadītājs atklāj uzņēmuma izaugsmes plānus: portatīvās konsoles, mobilais veikals un daudzplatformu platforma
0 0 8 0

Fils Spensers, Microsoft spēļu nodaļas vadītājs, stāstīja par uzņēmuma ambiciozajiem plāniem tālākai Xbox attīstībai. Uzņēmums apsver iespējas veikt jaunus iegādes darījumus un gatavojas ienākt portatīvo spēļu iekārtu tirgū.

Intervijā Bloomberg Spensers norādīja, ka darījumi, kas pievienos "ģeogrāfisko daudzveidību," sevišķi Āzijā, var būt daudzsološi. Vēl vienas mobilās kompānijas iegāde papildinās spēļu franšīzes, ko Microsoft ieguva pagājušā gada laikā, pārņemot Activision Blizzard par 69 miljardiem dolāru.

"Mēs noteikti vēlamies būt klātesoši tirgū, un kad varam atrast komandas, tehnoloģijas un iespējas, kas papildina to, ko cenšamies darīt spēļu jomā Microsoft, mēs noteikti rīkosimies," uzsvēra Spensers.

Microsoft arī tiecas dažādot spēļu izstrādes komandas ar lielāku sadarbību ar Ķīnu. Uzņēmums jau izlaidis mobilās versijas Age of Empires sadarbībā ar Tencent.

"Tā bija laba iespēja mums mācīties no radošajām komandām, kam ir unikālas spējas. Īstā iespēja ir sadarboties ar radošajām komandām Ķīnā pasaules tirgum," dalījās vadītājs.

Spensers norādīja, ka Microsoft strādā pie sava portatīvā spēļu ierīces, tomēr tā iznāks tikai pēc dažiem gadiem. "Ilgtermiņā man patīk ierīču izstrādes ideja," viņš piebilda. "Un es domāju, ka mūsu komanda varētu veikt patiešām inovatīvu darbu, bet mēs vēlamies balstīties uz pieredzi un to, kas notiek tagad." Patlaban uzņēmums koncentrēsies uz Xbox lietotnes darbības uzlabošanu esošajās ierīcēs un sadarbību ar "dzelžu" ražotājiem.

Paša Xbox mobilo spēļu interneta veikala palaišana tiek atlikta, jo komanda veic papildu tirgus izpēti. Microsoft gaida tiesu lietu rezultātus saistībā ar Apple un Google mobilajiem veikaliem, lai nodrošinātu efektīvu ceļu sava veikala ieviešanai viedtālruņos.

"Ja mēs vienkārši ceram, ka, izveidojot veikalu, lietotāji paši nāks, esmu gatavs derēt, ka tas nedarbosies," atzīmēja Spensers.

Neskatoties uz 2500 darba vietu samazināšanu un trīs spēļu studiju slēgšanu, Spensers optimistiski raugās uz mobilo spēļu izaugsmi un Microsoft spēļu biznesu kopumā 2025. gadā.

Svarīga Microsoft stratēģija kļūst daudzplatformu pieeja. Pēc veiksmīgas pirmo Xbox spēļu izdošanas PlayStation un Nintendo Switch, uzņēmums plāno turpināt šo praksi. Spensera vārdiem, Microsoft savā spēļu portfelī neredz "sarkano līniju", attiecībā uz to iznākšanu citās platformās.

"Xbox bizness nekad nav bijis veselīgāks," viņš uzsvēra, atzīmējot pieaugumu mākoņdatu un PC spēlēs, kā arī konsolēs. "Lai piesaistītu jaunus spēlētājus, mums jābūt radošiem un jāpieskaņojas jaunajiem biznesa modeļiem, jaunajām ierīcēm un pieejamajiem veidiem. Mēs nevarēsim paplašināt tirgu ar 1000 dolāru konsolēm."

Avots: Bloomberg

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti