MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Toyota Supra A90 Final Edition ir pašreizējās paaudzes Supra sērijas gulbju dziesma, kas "piešķirs tai piparu", pateicoties jaudas palielinājumam līdz 429 ZS.

Toyota Supra A90 Final Edition ir pašreizējās paaudzes Supra sērijas gulbju dziesma, kas "piešķirs tai piparu", pateicoties jaudas palielinājumam līdz 429 ZS.
0 0 4 0

Toyota ir sagatavojusi jaunu sporta automašīnas Supra A90 Final Edition versiju. Tā piedāvā vairāk jaudas ātruma un adrenalīna cienītājiem. Taču no otras puses, A90 Final Edition iezīmē pašreizējās paaudzes Supra ražošanas beigu sākumu.

Toyota Supra A90 Final Edition ir speciāla trases versija, kas paredzēta Eiropas un Japānas tirgiem. Tās ražošana būs ierobežota līdz tikai 300 vienībām. Automobilis saņēmis vairākus uzlabojumus salīdzinājumā ar bāzes 6 cilindru modeli, uz kura balstās šī "gulbju dziesma".

Pēdējā Supra ir saglabājusi to pašu 3 litru turbomotoru B58, taču tagad tas piedāvā ievērojamu jaudas pieaugumu — no 382 ZS līdz 429 ZS. Griezes moments arī palielinājies: no 500 Nm līdz 570 Nm. Tādējādi, salīdzinot ar Amerikas versiju, jauda pieaugusi par 47 ZS un par 70 Nm, un salīdzinot ar Eiropas Supra, pieaugums ir vēl lielāks — 94 ZS. Tas ir saistīts ar to, ka Toyota bija spiesta samazināt dzinēja jaudu Eiropā stingrāku vides standartu dēļ, tāpēc Eiropas versijai bija tikai 335 ZS.

Toyota Supra A90 Final Edition ir saņēmusi lielākus 19 collu Brembo bremzes priekšpusē, regulējamu KW piekari un titāna izpūtēju Akrapovič, kas nodrošina dzinējam agresīvāku skaņu. Lai padarītu modeli vēl pievilcīgāku, Toyota to aprīkojusi ar viegliem kaltas alumīnija riteņiem ar TGR logotipu: 19 collas priekšā un 20 collas aizmugurē. Šie diski ir komplektēti ar Michelin Pilot Sport Cup 2 riepām izmērā 265/35ZR19 priekšā un 285/30ZR20 aizmugurē, kas ir par 10% platākas nekā standarta.

Šī versija būs pieejama tikai ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Turklāt jaunais aerodinamikas pakotne ietver priekšējo spoileru un aizmugurējo spoileru uz "gulbju kakla" stiprinājumiem, abi no oglekļa šķiedras. Citas detaļas: priekšējās kanārijas, centrālā latiņa un pārsegs no karba. Pēdējais ir iekšējais ventilācijas kanāls, kuru var noņemt, lai uzlabotu dzesēšanu, braucot pa trasi.

Šī Supra versija ir arī aprīkota ar alumīnija aizmugures apakšrāmja stiprinājumu, kas aizgūts no sacīkšu auto GT4, kā arī pastiprinātām priekšējām saites. Toyota inženieri modificēja stūres elektrisko pastiprinātāju un mainīja leņķi, lai uzlabotu saķeri. Automašīnas salonā ir oglekļa šķiedras Recaro sēdekļi, sarkanas drošības jostas un Alcantaras apdare.

Atsevišķi Toyota paziņoja par atjaunināto Supra 3.0 versiju pasaules tirgiem, arī Eiropai, kur tā sauksies Lightweight Evo. Pasūtījumi šim modelim, kā arī A90 Final Edition, sāksies 2025. gada janvārī.

Toyota norāda, ka A90 Final Edition būs pēdējais pašreizējās paaudzes modelis, norādot uz plāniem izlaist pēcteci. Uzņēmums jau norāda, ka strādā pie sestās paaudzes.

Avots: motor1

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti