Pēdējā laikā ir bijuši vairāki ziņojumi par zaļo līniju, kas parādās Samsung viedtālruņu ekrānos. Biežāk tas notiek vairāku gadu vecos ierīcēs, piemēram, Galaxy S21 sērijā, jo īpaši Galaxy S21 Ultra un S21 FE modeļos. Dažos gadījumos zaļā līnija uz ekrāna parādās pēc programmatūras atjaunināšanas.
Izrādās, ka Samsung ir pievērsis uzmanību šai problēmai, vismaz vienā valstī. Indijā Samsung tagad piedāvā vienreizēju bezmaksas ekrāna aizvietošanu Galaxy S20, Galaxy S21, Galaxy Note 20 un Galaxy S22 sēriju viedtālruņiem, uz kuriem ir ietekmējusi zaļā līnija. Samsung aizvietošanas politika attiecas tikai uz šiem ierīcēm, ja tās ir iegādātas pēdējo trīs gadu laikā.
Samsung India piedāvā VIENU BEZMAKSAS EKRĀNA AIZVIEŠANU izvēlētiem modeļiem (3 gadi pēc iegādes), ja ir zaudēta garantija!
Attiecināmie modeļi:
• S20 sērija
• Note20 / Ultra
• S21 sērija (izslēgts FE)
• S22 Ultra (SM-S908E)Atkārtoti publicēt, lai palīdzētu pic.twitter.com/t1Au0zthlE
— Tarun Vats (@tarunvats33) 2024. gada 21. aprīlis
Minētajiem telefoniem nav jābūt garantijā, lai saņemtu bezmaksas ekrāna aizvietošanu. Tomēr šai piedāvājumam ir noteikts beigu termiņš. Lietotājiem, kuriem ir zaļā līnijas problēmas ar saviem Galaxy telefoniem, ir laiks līdz 2024. gada 30. aprīlim, lai pierakstītos Samsung servisa centrā un izmantotu piedāvājumu. Uzņēmums arī piedāvās bezmaksas baterijas aizstāšanu kopā ar jaunu ekrānu.
Šobrīd nav skaidrs, vai šis piedāvājums attiecas tikai uz Indiju vai arī tas tiks paplašināts uz citiem tirgiem.
Avots: androidauthority
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra