MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

S.T.A.L.K.E.R. izstrādātāji. 2 stāstīja par A-Life 2.0 dzīves simulācijas sistēmu un modu atbalstu

šodien 10:37Komentāri (0)Apskati (5)3 min. lasīt
S.T.A.L.K.E.R. izstrādātāji. 2 stāstīja par A-Life 2.0 dzīves simulācijas sistēmu un modu atbalstu
0 0 5 0

Nesen kanālā Radio Times Gaming parādījās jauns materiāls par "S.T.A.L.K.E.R. 2: Černobiļas Sirds". Galvenais video elements bija ne tikai pašas spēles priekšskatījums, bet arī ekskluzīva saruna ar spēles tehnisko producentu Jevgēņiju Kuliku, kurš atklāja jaunu informāciju par projektu.

Jevgēņijs Kuliks norādīja, ka spēle tiek izstrādāta uz Unreal Engine 5.1 pamata. Tomēr GSC Game World ir būtiski mainījusi dzinēja pamatinstrumentus, lai radītu vērienīgu pasauli un optimizētu spēli, izmantojot datorus un Xbox.

Sarunas laikā izstrādātājs arī dalījās ar detaļām par atjaunināto A-Life 2.0 sistēmu:

«Viss ir atkarīgs no frakcijas vai briesmoņu veida, kurus jūs saskaraties. Daži no tiem aizsargā savu teritoriju, jo mūsu A-Life 2.0 sistēma ir izstrādāta balstoties uz vairākiem pīlāriem. Pastāv off-line režīms, kur notikumi notiek fonā. Un spēles gaitā jūs varat redzēt kaujas rezultātus vai cīņas ar mutantiem un tamlīdzīgi. Dažām frakcijām vai mutantiem ir sava dzīvesvieta, bet citi vienkārši klaiņo pa karti. Tādējādi dzīve Zonā notiek gan spēlētāja acu priekšā, gan ārpus viņa redzeslauka,» skaidroja Kuliks.

Izpildot blakus quests, Radio Times Gaming žurnālists saskatīja līdzību ar S.T.A.L.K.E.R. 2 un populāro modu Anomaly. Jevgēņijs apstiprināja, ka GSC Game World aktīvi izpēta modmakeru kopienas darbus — daži no modautoriem jau ir pievienojušies izstrādātāju komandai. Viņš arī atzīmēja, ka studija izstrādā īpašu instrumentu komplektu nākotnes modifikācijām — no nelielām izmaiņām līdz spēles lielapjoma pārveidojumiem.

GSC Game World drīzumā prezentēs ceļa karti turpmākiem atjauninājumiem un papildu saturam pēc spēles izlaišanas.

Radio Times Gaming žurnālists norādīja uz reālistisko monstru uzvedību. Gaļa negaidīti uzbrūk ar lēcieniem, bet Krusas var pārsteigt no tumsas. Cīņas prasa taktisku pieeju un efektīvu munīcijas izmantošanu. Arī spēles kvalitāte viņu pārsteidza ar augstvērtīgu skaņas pavadījumu. Katrai ieroča skaņai ir unikāla tonalitāte, un ukraiņu dublējums pastiprina atmosfēras iegremdēšanos.

Atgādinām, ka "S.T.A.L.K.E.R. 2: Černobiļas Sirds" izlaišana notiks drīzumā – 20. novembrī. Spēle būs pieejama uz PC (Steam) un Xbox Series X/S, kā arī uzreiz būs pieejama Game Pass servisā. Intervijā GamesRadar izstrādātāju komanda uzsvēra, ka viņi pieliek maksimālas pūles, lai nodrošinātu kvalitatīvu izlaišanu. Tajā pašā laikā viņi plāno aktīvi strādāt pie tehniskiem atjauninājumiem pirmajās nedēļās pēc spēles iznākšanas.

Avots: S.T.A.L.K.E.R. UA

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti