Nopirki spēli — lejupielādē 100 GB ielāpu. Romantika!
Kolins Andersons, kas strādāja par skaņas menedžeri un veidoja mūziku pirmajām divām Grand Theft Auto (GTA) daļām, kritizēja mūsdienu praksi izlaist "nulles dienas" ielāpus spēļu industrijā.
"Kā izstrādātājs, es ilgojos pēc disciplīnas, kad mēs zinājām, ka nav iespējams labot spēli pēc tās izveidošanas. "Nulles dienas ielāpu" mentalitāte šodien tikai veicina sliktas izstrādes un pārvaldības praksi, kā arī pasliktina lietotāja pieredzi," — rakstīja Andersons X (Twitter).
As a developer, I miss the discipline of knowing there was no way to “fix” a game once it had been manufactured. The “Day Zero Patch” mentality today just encourages poor development and management practices, and it's a worse customer experience too. #gamedevelopmenthttps://t.co/ZcShwIYQVR
— Colin Anderson (@denkicolin) 2024. gada 26. oktobris
Izstrādātājs salīdzina šo tendenci ar līdzīgām parādībām mūzikas un filmu industrijā:
"Viss sākās ar "labošanas laikā" mūzikā, pēc tam "pēcapstrādē" filmās un beidzot "ielāpos" spēlēs".
Pēdējos gados spēlētāji arvien biežāk izsaka neapmierinātību ar steidzīgiem izlaidumiem. Viens spilgts piemērs ir Cyberpunk 2077 izlaide no CD Projekt Red, kas bija saistīta ar daudzām tehniskām problēmām izlaišanas laikā, lai gan izstrādātāji vēlāk lielāko daļu nepilnību laboja.
Mūsdienu lietotājiem ir jālejupielādē gigantiski ielāpi, kas ir daudzu desmitu gigabaitu apjomā, uzreiz pēc jaunas spēles iegādes, lai labotu kļūdas, kas paliek spēles fizisko kopiju izplatīšanas brīdī.
Avots: Gamesradar
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra