MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Bijušais GTA izstrādātājs kritizē spēļu "nulles labojumu" praksi: "Veicina nekvalitatīvu izstrādi un pasliktina lietotāja pieredzi".

Bijušais GTA izstrādātājs kritizē spēļu "nulles labojumu" praksi: "Veicina nekvalitatīvu izstrādi un pasliktina lietotāja pieredzi".
0 0 3 0

Nopirki spēli — lejupielādē 100 GB ielāpu. Romantika!

Kolins Andersons, kas strādāja par skaņas menedžeri un veidoja mūziku pirmajām divām Grand Theft Auto (GTA) daļām, kritizēja mūsdienu praksi izlaist "nulles dienas" ielāpus spēļu industrijā.

"Kā izstrādātājs, es ilgojos pēc disciplīnas, kad mēs zinājām, ka nav iespējams labot spēli pēc tās izveidošanas. "Nulles dienas ielāpu" mentalitāte šodien tikai veicina sliktas izstrādes un pārvaldības praksi, kā arī pasliktina lietotāja pieredzi," — rakstīja Andersons X (Twitter).

Izstrādātājs salīdzina šo tendenci ar līdzīgām parādībām mūzikas un filmu industrijā:

"Viss sākās ar "labošanas laikā" mūzikā, pēc tam "pēcapstrādē" filmās un beidzot "ielāpos" spēlēs".

Pēdējos gados spēlētāji arvien biežāk izsaka neapmierinātību ar steidzīgiem izlaidumiem. Viens spilgts piemērs ir Cyberpunk 2077 izlaide no CD Projekt Red, kas bija saistīta ar daudzām tehniskām problēmām izlaišanas laikā, lai gan izstrādātāji vēlāk lielāko daļu nepilnību laboja.

Mūsdienu lietotājiem ir jālejupielādē gigantiski ielāpi, kas ir daudzu desmitu gigabaitu apjomā, uzreiz pēc jaunas spēles iegādes, lai labotu kļūdas, kas paliek spēles fizisko kopiju izplatīšanas brīdī.

Avots: Gamesradar

Saistītie Tagi:

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti