MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

"Perfekti noregulēts": Skyrim un Starfield izstrādātājs stāsta, kāpēc Betesda nemainīs spēles dzinēju

"Perfekti noregulēts": Skyrim un Starfield izstrādātājs stāsta, kāpēc Betesda nemainīs spēles dzinēju
0 0 3 0

Skyrim vadošais dizainers un bijušais vecākais sistēmu dizainers Starfield, Brusis Nesmits, uzskata, ka Bethesda nav nepieciešams pāriet uz jaunu spēļu dzinēju.

Intervijā VideoGamer Nesmits izskaidro, kāpēc Bethesda Creation Engine vēl aizvien tiek izmantots, neskatoties uz tā vecumu. Viņš uzskata, ka dzinējs nav mērķis pats par sevi, tam jābūt optimālam priekš kompānijas veidotajām spēlēm.

«Mēs diskutējam par spēļu dzinēju, bet runāsim par spēli. Spēļu dzinējs nav būtība, tas kalpo spēlei. Mēs varētu nosaukt simtiem nelabu spēļu, kas izmantoja Unreal. Vai tā ir Unreal vaina? Nē, Unreal nav vainīgs».

Creation Engine jau sen tika izmantots vairāku visu laiku lielāko lomu spēļu izveidei, un tas attīstās — tas, kas sākās kā sen vairs neeksistējošā Gamebryo atzare, pakāpeniski kļuva par Creation Engine.

«Šo dzinēju pastāvīgi mainīja, atjaunināja un uzlaboja, lai radītu tieši tās spēles, ko Bethesda veido: The Elder Scrolls, Fallout, Starfield.

Tieši tāpēc dzinēja aizstāšana nešķiet labākais risinājums. Tāpat būtu nepieciešams daudz gadu, lai pielāgotos citam. Nesmits norāda, ka tajā ir liels risks priekš Bethesda. Spēlētāji kritizē studijas dzinēju par arhaismu daudzos aspektos, tostarp \"koka\" animācijas un lielo \"gļuku\" daudzumu spēlēs. No otras puses, par Unreal Engine runā, ka tas varētu nebūt ļoti piemērots tieši lomu spēļu izveidei. Precīzāku informāciju par to varēs iegūt no poļu studijas CD Projekt Red nākamajām spēlēm, kas nomainīja savu REDengine uz Unreal.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti