MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

"Puiši, mums ir jāgaida līdz atbrīvošanai." Kāds militārists no Azovas spēlēja vienu no S.T.A.L.L.L.K.E.R.a varoņiem. 2

"Puiši, mums ir jāgaida līdz atbrīvošanai." Kāds militārists no Azovas spēlēja vienu no S.T.A.L.L.L.K.E.R.a varoņiem. 2
0 0 8 0

Aleksandrs "Sejs" Laptejis, 12. brigādes "Azov" karavīrs, stāstīja par savu lomu ikoniskās ukraiņu spēles S.T.A.L.K.E.R. turpinājumā.

Aktieris teātrī un kinoteātrī pirms kara, bet tagad Ukrainas aizstāvis, Laptejis atklāja unikālas detaļas par savu ieguldījumu sīkvela radīšanā. Viņš dalījās ar darba īpatnībām projektā, stāstīja par grūtībām apvienot aktiera darbu ar militāro dienestu un aprakstīja savu pieredzi, veidojot tēlu kara apstākļos.

Video sākumā aktieris atkārtoja frāzi no treilera, kuru izteica viens no jaunajiem spēles varoņiem, Fausts: "Zona ir tāda, kādu tu to redzi". Iespējams, šo varoni spēlē "Sejs".

Pirms kara Aleksandrs piedalījās pazīstamās ukraiņu filmās, kuru vidū bija "Zahar Berkut", "Cīņas noteikums" un "Čerkasi". Viņam uzaicinājums piedalīties projektā S.T.A.L.K.E.R. 2 tika nosūtīts no kastinga režisora.

"Viņi sāk ar jautājumu: "Vai zināt tādu spēli?". Es atbildu: "Ne tikai zinu, bet dažas reizes esmu to spēlējis"," stāsta aktieris.

Darbs pie spēles atšķiras no parastā kino procesa. Aleksandrs apraksta sarežģīto tēlu animācijas procesu:

"Uz tevis ir daudz tādu marķieru, lai masu kameru, kas izvietotas pa perimetru, varētu tevi "uzķert", ir jādara rituāls. Piemēram, pozīcija A, pozīcija B un tur ir kāda pozīcija C. Kameras tiek fiksētas, tās tiek kalibrētas uz tevi, uzņem tavas kustības un sākas darbs."

Pilnveidojošā invāzija mainīja Aleksandra plānus. Viņš izdzīvoja Černigovas aplenkumu, pēc tam nolēma pievienoties "Azov" rindām.

"Es iesniedzu pieteikumu pamatmilitārās sagatavotības kursu pabeigšanai un 17. jūnijā... Starp citu, drīz būs gads kopš es nonācu poligonā un pievienojos "Azov" brigādei," atceras Laptejis.

Neraugoties uz militāro dienestu, Aleksandram izdevās turpināt darbu pie spēles. Viņš saņēma atļauju piedalīties ierunāšanā no vadības.

"Vakarā komandieris nāk un saka: "Viss, draugs "Radis" devies piekrišanu". Tad es devos uz pirmo trīs dienu sesiju Kijevā," stāsta aktieris.

Spēles radīšanas process ir aptverts ar noslēpumu. Aleksandrs parakstīja konfidencialitātes līgumus un saņēma tikai scenārija daļas pirms ierunāšanas.

"Vairāki beigu varianti. Vairāki sižeta attīstības varianti. Starp citu, tas bija diezgan grūti. Tu ieraksti, piemēram, 6 iespējas vienai ainas attīstībai," viņš dalās.

Aleksandrs reālizēja vienu no interesantākajiem, viņaprāt, spēles tēliem. Viņš pat pievienoja personisku pieskārienu, svilpojot "Kā lai tevi nemīlu, mans Kijev", kas skanēs S.T.A.L.K.E.R. 2.

"Kaut kāda aktiera improvizācija tika pozitīvi uztverta no ražošanas grupas," norāda Laptejis.

Beigās aktieris dalījās aizkustinošā momentā:

"Daudz draugu teica: "Sejs", tagad mums jāizdzīvo līdz izdošanai". Es atbildu: "Jā, obligāti, draugi. Mums jāizdzīvo līdz izdošanai". Un jābeidz šis karš, lai integrētos mierīgajā dzīvē."

Spēles "S.T.A.L.K.E.R. 2: Černobiļa sirds" izdošana ir plānota 5. septembrī. Kompānija GSC Game World pat publicēja video, kas piedāvā iespēju klausīties spēles radio. Pieejams arī ierobežotas sērijas enerģijas dzēriens Non Stop S.T.A.L.K.E.R. Moonlight.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti