Mārketings = panākumi, acīmredzot.
Ubisoft jaunākajā finanšu pārskatā uzņēmuma ģenerāldirektors Īvs Gilmo (Yves Guillemot) paziņoja, ka kompānija ir ieguldījusi vairāk līdzekļu un pūļu Star Wars Outlaws virzībā, salīdzinot ar jebkuru citu spēli Ubisoft vēsturē. Vadītājs uzsvēra spēcīgu projekta startu, ņemot vērā pozitīvo noskaņojumu spēļu kopienā.
Gilmo atzīmēja: «Mēs ceram uz spēcīgu Star Wars Outlaws startu. Tā ir viena no visvairāk gaidītajām spēlēm šajā nozarē šogad, atspoguļojot tiešām spēcīgu pozitīvu kopienas noskaņojumu. Turklāt mēs uzsākam lielāko mārketinga kampaņu Ubisoft spēlei līdz šim».
Tomēr nesen izplatītie spēles gājiena video saņēma negatīvas atsauksmes par "nepabeigto" spēles izskatu. Tas rada bažas, jo līdz Star Wars Outlaws iznākšanai ir palicis tikai viens mēnesis (izlaišana 30. augustā).
Jāpiebilst, ka Ubisoft iepriekšējās mārketinga kampaņas arī bija ievērojamas. Piemēram, Watch Dogs veicināšana 2014. gadā ietvēra vairākus treilerus, CGI un tiešraides reklāmas klipus, reklāmas stendus un citus reklāmas materiālus. Daļēji budžeti Assassin's Creed sērijas spēļu mārketingam sasniedza simtiem miljonu dolāru. Saskaņā ar Ubisoft finanšu pārskatu, mārketinga izdevumi 2024. gadā pieauga līdz €413,3 miljoniem, salīdzinot ar €343,2 miljoniem 2023. gadā.
Ubisoft liek lielas cerības uz tuvākajiem mēnešiem. Uzņēmums sagaida ne tikai Star Wars Outlaws panākumus, bet arī Assassin's Creed Shadows. Turklāt vadība norāda uz spēļu-servisu popularitāti, piemēram, Rainbow Six Siege un XDefiant, kas pārspēja cerības pēc tā palaišanas 2024. gada maijā.
Avots: Insider-gaming
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra