Studija Riot Games, kas izstrādāja populāro spēli League of Legends, paziņoja par jaunu atlaišanas kārtu. Lai gan šis paziņojums šķiet nedaudz pretrunīgs, jo tas ietver solījumu, ka "Līgas" komanda nākotnē kļūs "pat vēl lielāka nekā šodien". Jā, atlaišanas nāks par labu.
Informācija par atlaišanu tika publicēta X paziņojumā, ko veica Riot Games līdzdibinātājs Marks Merils. Viņš norādīja, ka Riot "mainīja mūsu komandas un veidu, kā mēs strādājam, lai pārliecinātos, ka mēs varam turpināt uzlabot Līgas pieredzi tagad un ilgtermiņā".
"Izmaiņu ietvaros mēs pieņēmām sarežģītu lēmumu likvidēt dažas pozīcijas," rakstīja Merils. "Runa nav par darbinieku skaita samazināšanu, lai ietaupītu naudu, bet par pārliecināšanos, ka mums ir pareizā pieredze, lai Līga būtu lieliska vēl 15 gadus un ilgāk. Lai gan komandas efektivitāte ir svarīgāka nekā tās izmērs, Līgas komanda galu galā būs vēl lielāka nekā šodien, kad mēs izstrādāsim nākamo Līgas posmu."
Nākamajā ierakstā Merils norādīja, ka "panākumi nav saistīti ar lielāku cilvēku skaita vai naudas ieguldīšanu izaicinājumā", patiesais mērķis ir "pareizā komanda, pareizās prioritātes un ilgtspējīga pieeja tam, lai nodrošinātu to, kas spēlētājiem nepieciešams".
While we're on the subject of team size, I want to talk a little about both size and budget, and why they aren't the right way to measure whether a team will be successful. We've definitely been memed in the past for talking about budgets, and rightly so. Success isn't about…
— Tryndamere (@MarcMerrill) 2024. gada 15. oktobris
Riot Games pārstāvis paziņoja, ka tiek atlaisti 27 League of Legends izstrādātāji, kā arī pieci cilvēki no studijas izdošanas biznesa. Šie samazinājumi notika mazāk nekā gadu pēc tam, kad Riot atlaida 530 darbiniekus un noslēdza savu programmu Riot Forge, kuru tā uzsāka 2019. gadā, lai veidotu vienvietīgas League of Legends spēles sadarbībā ar ārējām studijām.
Tajā laikā ģenerāldirektors Dailens Džadeža norādīja, ka Riot Games ir kļuvusi par "uzņēmumu bez pietiekama fokusa" ar pārāk daudz projektiem, kas neatmaksājas. Tajā pašā laikā viņš piebilda, ka "mēs to nedarām, lai nomierinātu akcionārus vai pārsteigtu ar ceturkšņa peļņu — mēs esam pieņēmuši šo lēmumu, jo tas ir nepieciešams, lai ilgtermiņā saglabātu fokusu uz spēlētājiem".
Avots: tomshardware
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra