Tagad mēs sēžam pie televizora tāpat kā vecmāmiņas un vectētiņi, — YouTube ir kļuvis par galveno izklaides avotu. Katru dienu skatītāji pavada vairāk nekā 1 miljardu stundu, skatoties video televizoros, kas ir vairāk nekā telefonos.
YouTube izpilddirektors Nīls Mohans savā ikgadējā platformas vēstulē norādīja, ka šī videohostinga platforma ir kļuvusi līdzīga pilnvērtīgam straumēšanas servisam, pateicoties televizoru lietotnei. Pēdējo divu gadu laikā pakalpojums vēl vairāk piesaistīja lietotājus pie televizoriem un kļuva par populārāko straumēšanas pakalpojumu ASV.
Pērn televizoros kļuva iespējams atvērt komentārus un video aprakstus ekrāna labajā pusē, kamēr video paliek kreisajā pusē. Īpaši ērti ir tā sauktie "sezoni" sēriju skatīšanai ar tālvadības pulti. Pateicoties "Kopīga skatīšanās" funkcijai, jūs varat pievienot komentārus spēlēm un notikumiem reāllaikā.
Pieaugošais pieprasījums (un faktiski peļņa) mudināja videohostingu pievienot 4K režīma paplašinājumu, lai baudītu saturu augstākajā kvalitātē. Tagad 4K Plus abonenti (papildinājums pamata plānam) var lejupielādēt ierakstus skatīšanai bezsaistē.
Taču par to lietotājam jāmaksā papildus $9,99 par 4K Plus kopā ar YouTube TV plānu, kas maksā $82,99. Nav nejauši, ka YouTube TV cenas ASV jau vairākas reizes ir pieaugušas — pēdējo reizi uzreiz par $10. Ukrainā YouTube TV nav pieejams, bet aktīvi izmanto Premium, kura cena mūsu reģionam ir ievērojami zemāka. Individuālā abonēšana maksā ₴99, ģimenēm ₴149, bet studentiem tā maksā ₴59 ar bezmaksas izmēģinājuma mēnesi.
"Aizvien vairāk cilvēkiem televizora skatīšanās nozīmē YouTube skatīšanos. Bet "jaunā" televīzija neatgādina "veco". Tā ir interaktīva un ietver tādas lietas kā īsfilmas (jā, cilvēki tās skatās televizorā), podkāstus un tiešraides, kā arī sporta pasākumus, situāciju komēdijas un sarunu šovus, kurus cilvēki jau mīl."
Izmaiņas ir ietekmējušas arī mobilo lietotņu lietotājus — Google visiem, ne tikai YouTube Premium īpašniekiem, pievienoja miega taimeri. Vēl viena jaunā funkcija ir saites citiem lietotājiem, lai kopīgi izveidotu atskaņošanas sarakstus un ērti mainītu video ātrumu.
Daudzi skatītāji ieslēdz YouTube, lai kaut kas "skanētu fonā", bez vajadzības pastāvīgi meklēt jaunu video. Google ir iesaistījies, lai pārbaudītu "atskaņot kaut ko" pogu, taču pagaidām tikai Android lietotnē ierobežotam lietotāju skaitam. Arī spēlētāji vairāk skatās video un spēļu pārraides, nekā spēlē paši: vidēji viņi vēro video 8,5 stundas nedēļā vietnēs Twitch un YouTube — salīdzinājumā ar 7,4 stundām, ko pavada, spēlējot spēles.
YouTube plāno uzlabot funkcijas un piedāvāt jaunas priekšrocības abonentiem, īpaši YouTube Premium. Paredzami nākotnes atjauninājumi, kas nodrošinās svarīgāko sporta pasākumu momentu apskatus, kas tiek dēvēti par Key Plays. Reddit dažos komentāros lietotāji sūdzējās, ka pēc viena no atjauninājumiem DVR (Digital Video Recorder) vietā tiek atskaņota tiešraide, ja spēle turpinās. Nav zināms, kādas izmaiņas videohostings plāno veikt nākotnē. Tikmēr YouTube TV ir savācis vairāk nekā 8 miljonus abonentu, un YouTube Premium un Music abonēšanas skaits ir pārsniedzis 100 miljonus.
Avots: The Verge
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra