MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

R5 E-Tech ir Renault jaunais 25 000 eiro vērtais elektromobilis ar pītu bagetes grozu. Tas ir klasiskā modeļa pārtaisnojums.

R5 E-Tech ir Renault jaunais 25 000 eiro vērtais elektromobilis ar pītu bagetes grozu. Tas ir klasiskā modeļa pārtaisnojums.
0 0 25 0

Renault R5 E-Tech ir elektriskais pilsētas automobilis, kas cīnās par masveida Eiropas tirgu ar ķīniešu konkurentiem, uzsverot cenu un tehnoloģiskos piedāvājumus, piemēram, digitālo balss asistentu.

Renault 5 E-Tech par aptuveni 25 000 eiro ir pirmā uz jauna elektroauto platformas, kuras mērķis ir samazināt izmaksas un piesaistīt "ekonomiski domājošus" patērētājus. Jaunā versija no 1970. gadu klasiskā kupeja spēj nobraukt 400 km ar vienu uzlādi.

R5 piegāde sāksies septembrī, ziņo Bloomberg. Tas sacentīsies ar elektrisko Citroën ë-C3 par 23 300 eiro, ko ražo konkurenta Stellantis NV. Šis automobilis ir galvenais solis Renault pašreizējā reformēšanā, ko vada izpilddirektors Luk De Meo, kurā uzņēmums samazina saites ar sadarbības partneri Nissan Motor Co. un pārtrauc automašīnu ar iekšdedzes dzinējiem ražošanu.

Papildus cenai un programmatūrai uz R5 E-Tech Renault pievienoja arī smalkumus, piemēram, pītas grozu maizes cepli un akumulatoru montāža un ražošana notiek Francijā.

Jaunā platforma jau ir palīdzējusi samazināt modeļa izstrādes laiku par ceturtdaļu. De Meo arī ir sarunās ar potenciālajiem partneriem, piemēram, ar Volkswagen AG, par sadarbību attīstības pamatu izstrādē, lai turpmāk samazinātu izmaksas, jo nozare cenšas saglabāt savas pozīcijas pret tādām uzņēmumiem kā BYD un cenrāžiem, ko uzsāka Tesla.

Par R5, kura akumulatori tiks ražoti Francijā no nākamā gada vidus, 85% automašīnas tiks izgatavots no pārstrādāta materiāla, un tās akumulatorus varēs remontēt. Tā arī ir aprīkota ar divvirzienu uzlādes ierīci, lai padevītu elektroenerģiju atpakaļ tīklā. Šādas pasākums var palīdzēt samazināt transportlīdzekļa ekspluatācijas izmaksas, jo elektroautomobili pagaidām nespēj pilnībā attaisnot cerības attiecībā uz zemām ekspluatācijas izmaksām.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti