MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
IT-bizness

OpenAI var paaugstināt ChatGPT abonēšanas maksu līdz 2000 ASV dolāriem, lai piekļūtu jauniem mākslīgā intelekta modeļiem.

OpenAI var paaugstināt ChatGPT abonēšanas maksu līdz 2000 ASV dolāriem, lai piekļūtu jauniem mākslīgā intelekta modeļiem.
0 0 10 0

OpenAI apsver iespēju būtiski palielināt premium abonementa cenu ChatGPT saistībā ar paplašināto modeļu Strawberry un Orion izlaišanu.

Pēc anonīmiem avotiem no The Information, OpenAI domā par abonementa ieviešanu par $2000 par piekļuvi uzlabotajiem AI modeļiem. Šī cena ievērojami pārsniedz pašreizējā ChatGPT Plus tarifa cenu, kas ir $20 mēnesī un nodrošina prioritāru piekļuvi, iespēju izveidot savus AI asistentus un izmantot DALL-E 3 attēlu ģeneratoru. Abonementa ilgums paliek nenoteikts - tas var būt gan ikmēneša, gan ikgadējs.

OpenAI strādā pie jauna AI modeļa ar kodēto nosaukumu "Strawberry", kuru plānots izlaist jau šoruden. Strawberry spēs risināt sarežģītus daudzpakāpju uzdevumus, tai skaitā risināt sarežģītus matemātiskos vienādojumus, kas parasti prasa cilvēka līmeņa domāšanu. Lai sasniegtu šo mērķi, OpenAI izmantos jaunākās mācīšanās metodes, kas ļaus AI modeļiem pilnveidoties, balstoties uz cilvēku atsauksmēm un reāliem datiem. Turklāt, Strawberry palīdzēs ģenerēt augstas kvalitātes datus vēl sarežģītākai valodu modelim ar nosaukumu "Orion", pie kura uzņēmums arī strādā.

Tādu sarežģītu AI modeļu izstrāde prasa ievērojamas finanšu ieguldījumus. Paredzams, ka ChatGPT Premium varētu ienest aptuveni $2 miljardus gadā, tomēr pat šī summa, iespējams, nebūs pietiekama, lai segtu milzīgās skaitļošanas jaudu izmaksas, kas nepieciešamas šo sistēmu izstrādei un uzturēšanai. Ekspertu vērtējumā, OpenAI tērē aptuveni $700 000 dienā tikai par pašreizējās ChatGPT versijas uzturēšanu.

Neraugoties uz ChatGPT augsto popularitāti, kam ir vairāk nekā 200 miljonu aktīvo lietotāju nedēļā un vairāk nekā miljons biznesa abonentu, uzņēmums turpina ciest finansiālas zaudējumus. Pēc jūlija ziņām, OpenAI var zaudēt $5 miljardus šogad un bez papildu finansējuma riskē izsmelt savus līdzekļus 12 mēnešu laikā.

$2000 abonementa ieviešana varētu kļūt par pagrieziena punktu, kas padarīs modernāko ģeneratīvo AI pieejamu galvenokārt korporatīvajiem klientiem. Joprojām ir atklāts jautājums, vai šāds solis atbildīs OpenAI deklarētajai misijai "nodrošināt, ka mākslīgais intelekts sniedz labumu visai cilvēcei".

Atgādinām, ka YouTube ir uzsākusi jaunu rīku izstrādi, lai pasargātu māksliniekus un autorus no deepfake.

Avots: Techspot

Saistītie Tagi:

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti