NVIDIA ir strādājusi pie pievienošanas ģeneratīvajai intelektam neierobežotiem ne spēļu rakstzīmes (NPC). Konferences Spēļu attīstītāju konference laikā tā parādīja, kā izstrādātāji var izmantot savus instrumentus mākslīgā intelekta „digitālā cilvēka” ievadošanai, animēšanai un dialogu radīšanai video spēļu rakstzīmēm.
Tāpat NVIDIA cer, ka nesenais partnerība ar Ubisoft paātrinās šīs tehnoloģijas attīstību un galu galā ieviesīs šos vadāmos AI NPC modernajās spēlēs. Ubisoft palīdzēja izveidot jaunus „NEO NPC” izmantojot NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE) tehnoloģiju un Inworld AI spēļu startapa dinamiskā NPC ekspertu līdzdalību. Tā rezultātā tika radītas ne spēļu rakstzīmes, kas var dažādi komunicēt, nevis atkārtoti atkārtot iepriekš sagatavotu frāžu ierobežoto sarakstu, ignorējot apkārtējo spēļu vidu.
Šie NEO NPC ne tikai runā citādi. Viņi mijiedarbojas reāllaikā ar spēlētājiem, apkārtni un citām spēļu rakstzīmēm. NVIDIA apgalvo, ka tas atvērs "jaunas iespējas jaunu stāstu stāstīšanai". Kā pierādījumu konceptam, Ubisoft scenāristu komanda radīja pilnīgas fona, zināšanu bāzes un sarunu stilus diviem NPC, lai demonstētu tehnoloģijas iespējas.
Šie rūpīgi izstrādātie rakstzīmes ir ar "apziņu par apkārtējo vidi un kontekstu", kā arī dialogu atmiņu. NVIDIA te saka, ka katrs rakstzīme atšķiras ar "sadarbību un stratēģisku lēmumu pieņemšanu". Uzņēmums arī iesaistīja savu Audio2Face tehnoloģiju, lai nodrošinātu piemērotu sejas animāciju un lūpu sinhronizāciju laikā, kad notiek netradicionālas sarunas. NVIDIA piedāvā, lai šie rakstzīmes paplašinātu "spēļu dizaina un iesaistīšanās robežas".
Uzņēmums netieši neapstiprināja, ka šī tehnoloģija drīzumā parādīsies Ubisoft spēlēs, bet varat būt pārliecināti, ka tā ir tās ceļa kartē. Varbūt drīz spēlētāji var satikt mīlīgu veceni pie kroga, kurš pateiks visu, ko viņš domā par to, ka spēlētājam pilnībā iznīcināja visu pilsētu.
Avots: Engadget
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra