MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

No 2500 ASV dolāriem par elektromobili - bankrotējušais Fisker plāno pārdot savu autoparku par zemu cenu

No 2500 ASV dolāriem par elektromobili - bankrotējušais Fisker plāno pārdot savu autoparku par zemu cenu
0 0 16 0

Vislētākais elektriskais krosovers Fisker Ocean tika novērtēts par $2500, savukārt visdārgākais sasniedz $16 500.

CarAndDriver ziņo, ka Fisker bankrota lietas ietvaros plāno pārdot visus automobiļus (kopā 3231 vienību) vairumā Ņujorkas American Lease (auto nomas pakalpojums) par kopējo summu $46 miljoni. Saskaņā ar tiesas dokumentāciju, uzņēmums «nebūs spējīgs finansēt vitāli svarīgus izdevumus, tādus kā algu izmaksāšana vai nodokļu samaksa, ja pārdošana netiks apstiprināta līdz 12. jūlijam».

Elektrisko automobiļu cena tika noteikta atbilstoši stāvoklim (zemākā cena bojātajiem auto). Fisker atzīmē, ka tai ir aptuveni 2711 jaunu elektrisko automobiļu ASV un Kanādas autoparkos, kas ir «labā darba kārtībā», rezervēti par augstāko cenu $16 500.

Kad Ocean pirmoreiz nonāca pārdošanā, tā cena svārstījās no aptuveni $40 000 par bāzes modeli Sport līdz vairāk kā $70 000 par modeli Extreme. Fisker neveiksmīgā mēģinājuma izvairīties no bankrota martā laikā šīs cenas tika samazinātas līdz $24 000.

Saskaņā ar piedāvāto vienošanos, Fisker nav pienākums ievērot garantijas attiecībā uz remontu vai apkopi. Attiecībā uz pašreizējo auto īpašnieku apkalpošanu uzņēmums atbildēja:

«Šobrīd mums nav nekādu komentāru, izņemot mūsu dokumentācijā norādīto».

Uzņēmums American Lease nodrošinās «visus atbilstošos sākuma kodus vai citus programmatūras elementus, kā arī pieejamos izstrādes materiālus, kas var būt nepieciešami, lai nodrošinātu auto darbaspēju».

  • Pagājušā gada 23. jūnijā tirgū nonākušais elektriskais automobilis Ocean izpelnījās daudz kritikas no īpašnieku puses. Lietotāji ziņoja par vairākām programmatūras un mehāniskām problēmām. Pašā uzņēmumā bija problēmas ar klientu apkalpošanu un pat naudas pārraudzību. Galu galā Fisker spēja realizēt vien dažus tūkstošus automobiļu. To montāžu veica līgumražotājs Magna.
  • Fisker centās izdzīvot ar vairākiem atlaišanu raundiem un citiem izdevumu samazināšanas pasākumiem. Tāpat uzņēmums mainīja savu biznesa modeli. Gada sākumā Fisker atteicās no tiešas pārdošanas klientiem — sistēmas, ko popularizēja Tesla — un tā vietā mēģināja sadarboties ar pazīstamiem dīleriem. Tomēr pūles izrādījās nepietiekamas, lai glābtu uzņēmumu.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti