Ukrainas Digitālās pārveides ministrijas vadītājs Mihails Fedorovs paziņoja par jaunu pakalpojumu saziņai starp iedzīvotājiem un valsti — balss asistentu, kuram varēs sūdzēties par slikti sniegtajiem valsts pakalpojumiem.
«Mēs domājam par tādu pakalpojumu, kad, piemēram, iedzīvotāji varētu sakratīt tālruni — parādās balss asistents, un jūs varat diktēt, kur atrodaties un kāda problēma jūs traucē», — pastāstīja Fedorovs intervijā kanālam Rada (caur dev.ua).
Par darbu rūpēsies mākslīgais intelekts, kas šķiros sūdzības un nodos tās attiecīgajai iestādei — push paziņojumi caur «Diia. Ofiss» tiks nosūtīti tieši vadītājam vai darbiniekiem. Fedorova skatījumā, atgriezeniskā saite ļaus katram amatpersonam dzīvot «vienā realitātē ar iedzīvotājiem, kas saņem pakalpojumu», un nākotnē — izveidot valsts iestāžu novērtējumu, pamatojoties uz ukraiņu atsauksmēm.
Paredzams, ka balss asistenta pakalpojums būs pieejams caur lietotni «Diia», bet precīzs tā ieviešanas laiks nav zināms.
Atgādinām, ka šogad lietotne «Diia» iekļuva žurnāla TIME pasaules 200 labāko izgudrojumu sarakstā — kā produkts, kas pirmais pasaulē piedāvāja pilnībā digitālu laulību reģistrācijas procesu. Oktobrī pakalpojums arī ziņoja par 21 miljons reģistrētiem lietotājiem.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra