Sony sāka maksāt kompensācijas PlayStation Plus par PlayStation Network kļūmi — tam bija nepieciešams gandrīz mēnesis.
Februāra sākumā PSN pēkšņi pārstāja darboties gandrīz diennakti, liekot lietotājiem zaudēt piekļuvi tiešsaistes spēlēm, jaunu nosaukumu iegādei vai bibliotēku pārbaudei. Tagad Sony pievieno piecas bezmaksas PS Plus dienas visiem, kurus skāra nesenais pārtraukums.
Februārī Sony paskaidroja, ka tā bija tīkla pakalpojumu darbības kļūme, bet specifisku detaļu neatklāja. Spēlētāji no tā laika pieprasīja kādu kompensāciju — un šobrīd tā beidzot ir pieejama. Tomēr par šiem pieciem bezmaksas dienām lietotāji, kas jau gandrīz mēnesi gaidīja, papildus bonusus nesaņem.
Lai pārliecinātos, ka esat saņēmuši kompensāciju, ir jāveic daži soļi. Sony nesūta atsevišķus paziņojumus par to, tāpēc jums būs jāpārbauda manuāli:
- Jāatrod PlayStation Store
- Jādodas uz sadaļu "Abonementu pārvaldība"
- Jāpārbauda nākamā maksājuma datums — ja tas pārcelts par 5 dienām uz priekšu, kompensācija tika pievienota automātiski
Ja lietotājam bija pārtraukums PS Plus abonementā, piemēram, tas nebija aktivizēts, kompensācija papildu dienu veidā viņam netiks piešķirta. Sony nodrošina papildu dienas tikai tiem lietotājiem, kuriem uz kļūmes laiku abonements bija aktīvs.
Piebildīsim, ka iepriekšējā kļūme notika pagājušajā gadā 30. septembrī, un tad Sony nodrošināja tādu pašu kompensāciju visiem cietušajiem lietotājiem. Incidenti uzsver tiešsaistes pakalpojumu un bibliotēku uzticamības problēmu, kā arī datu zaudēšanas vai izdevēja visu krātuvju dzēšanas risku. Tāpat 2024. gada beigās notika incidents, kad PlayStation Network lietotāju konti pēkšņi tika bloķēti uz visiem laikiem.
Avots: TechRadar
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra