Jevģenijs Grigorovičs salīdzina S.T.A.L.K.E.R. 2 izstrādi ar maratonu un skaidro, kāpēc komanda fiziski vairs nevarēja atlikt izdošanu.
Galvenā problēma "S.T.A.L.K.E.R. 2: Černobiļas sirds", kas izraisīja kritiku vētru, bija spēles tehniskais stāvoklis. Tieši darba un optimizācijas trūkumu dēļ projekts saņēma negatīvas atsauksmes no lietotājiem Steam un zemos vērtējumus no dažiem medijiem. Tomēr GSC Game World studija vairs nevarēja atlikt izdošanu, lai labotu visas kļūdas.
Intervijā Eurogamer (tas ir izdevums, kas apsūdzēja S.T.A.L.K.E.R. 2 nacionalismā) GSC Game World direktors Jevgēnijs Grigorovičs pauda viedokli, ka vēl viena izdošanas datuma atlikšana varētu sagraut izstrādātāju morāli.
"Ir ļoti grūti izskaidrot savu stāvokli, kad atrodaties ļoti intensīvā darba procesā vairākus mēnešus pirms izlaišanas, un strādājat tāpat, kā parasti, maksimāla stresa periodā," sacīja Grigorovičs.
Pēc viņa teiktā, komanda nonāca sarežģītā izvēlē.
"Jums vispār nav enerģijas un jums jāizlemj — vai vērts būtu skriet vēl vienu maratonu? Un jūs vienkārši nevarat teikt "jā, darīsim vēl vienu maratonu", jo jūs jau esat salūzis. Jūs esat tik noguruši, ka vienkārši nomirtu, ja teiktu "darīsim papildmaratonu,"" skaidroja studijas vadītājs.
Pat ar papildu laiku spēles uzlabošanai, pēc viņa teiktā, nebija iespējams labot visu. Ņemot vērā gada beigu tuvošanos un svarīgo pārdošanas periodu, komanda izlēma izdot S.T.A.L.K.E.R. 2 pēc iespējas labākajā stāvoklī tajā brīdī.
"Mums nebija iespējas teikt "darīsim vairāk". Mēs varējām tikai strādāt līdz izdošanas datumam un izdarīt maksimumu no tā, ko paspējām," piebilda Grigorovičs.
Avots: Eurogamer, Gamedev.dou
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra