MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Dragon Age: The Veilguard (nevis Dreadwolf) spēle tiks atklāta 11. jūnijā - BioWare atklāja stāstu, pavadoņus un cīņas

Dragon Age: The Veilguard (nevis Dreadwolf) spēle tiks atklāta 11. jūnijā - BioWare atklāja stāstu, pavadoņus un cīņas
0 0 15 0

Nākamā Dragon Age spēle tiks demonstrēta 11. jūnijā, un tai būs jauns nosaukums. Kā ziņo IGN, spēle, kas iepriekš bija pazīstama kā Dragon Age: Dreadwolf, tagad tiks saukta par Dragon Age: The Veilguard. BioWare ir atklājis daudz informācijas par spēli, par kuru iepriekš bija zināms gandrīz nekas.

Nosaukuma maiņa var pārsteigt. Kopš Dragon Age: Inquisition DLC Trespasser pabeigšanas faniem pašreizējais solāss bija gaidījis stāstu turpinājumu, par kuru izrādījās būt elves dievību Fen'Harelu, zināmu arī kā "Briesmīgs Vilks" (Dread Wolf) . BioWare ģenerāldirektors Gerijs Makkijs (Garry McKee) skaidro, ka, kaut arī solāss joprojām ir daļa no Dragon Age: The Veilguard stāsts, komanda vēlējās nosaukumu, kas atspoguļotu "patiesi dziļu un pārliecinošu pavadoņu grupu".

Dragon Age: The Veilguard būs septiņi grupas locekļi, kā arī "jautri un šarmanti ātri kaujas", turpinot koncentrēties uz stratēģiju, izmantojot katras pavadoņa unikālās spējas.

"Ir svarīgi atgādināt faniem, ka katra Dragon Age spēle ir jauna un nedaudz atšķirīga pieredze, un šajā spēlē, vairāk nekā jebkad agrāk, ir par tevi un taviem biedriem - grupu, ko tu esi saistījis, lai cīnītos tavā pusē. Mēs nevaram sagaidīt, kad spēlētāji satiksies, iepazīsies un izveidos savas personiskās attiecības ar unikālajiem pavadoņiem Veilguard. Tas ir šīs spēles, šīs stāstījuma būtība. Izvēloties, kas pievienoties jums jūsu piedzīvojumā, cīnīsies kopā ar jums un beigās būs jums līdzās," pastāstīja Gerijs Makkijs.

Blogā BioWare Makkijs precizē: "Katrs no septiņiem unikālajiem personāžiem, kas būs jūsu biedri, būs dziļa un pārliecinoša sižeta līnija, kurā jūsu pieņemtie lēmumi ietekmēs jūsu attiecības ar viņiem, kā arī viņu dzīves. Jūs savienosiet šo nepametamo varoņu komandu, lai stātos pretī jaunai apdraudējumam, kas iznīcinājies. Protams, "Briesmīgs Vilks" vēl joprojām spēlē svarīgu lomu šajā stāstā, bet jūs un jūsu biedri, nevis jūsu ienaidnieki, esat šīs jaunās pieredzes sirds".

Makkijs apgalvo, ka nosaukuma maiņa netika pētīta ar mērķtiecīgām testēšanām, kas parasti palīdz pieņemt šādus lēmumus. Viņš pat atzīst, ka būtu bijis vieglāk atstāt nosaukumu Dreadwolf.

"Patiešām mēs uzskatām, ka ar Dreadwolf palikšanu būtu bijis drošāk - galu galā "Dread Wolf" ir foršs nosaukums! Mums bija svarīgi būt nosaukumam, kas būtu autentisks pavadoņiem, kļuvuši par šī piedzīvojuma sirdi, ko esam radījuši. Mēs strādājām visu izstrādes procesu, lai radītu patiešām neiedomājamus pavadoņu priekšstāstus, kas saskan būtiski šķērsoti ar galveno stāstu".

Tātad, kas īsti ir Veilguard? Saskaņā ar leģendu, Aizkars ir barjera starp fizisko pasauli un Teni, kas ir Dragon Age garu valsts. Solass, kurš palīdzēja izveidot Aizkaru, tagad vēlas to iznīcināt. Tāpēc, kā saka McKee, Aizkars ir nepieciešams aizsardzībai.

"Lielākā atslēga, ko es varu dalīties, ir tāda, ka jūs un jūsu Veilguard biedri spēlēt būsiet svarīgs jaunā apdraudējuma likvidēšanā, kas tuvojas Tedas. Tas nebūs tikai Solass".

Makkijs vēl nav pilnībā gatavs nosaukt notikumu dalībniekus, bet tomēr sniedz dažas norādes par to, ko gaidīt, ieskaitot sākotnējo informāciju par romantiku.

"Mēs esam pavadījuši daudz laika, lai mūsu biedri justos reāli pamatojoties uz viņu pašu unikālo pieredzi šajā lieliskajā fantastiskajā pasaulē, kas savukārt padara jūsu attiecības ar viņiem vēl svarīgākas. Mēs esam skāruši zināšanas par Dragon Age un esam pētījuši tās pazīstamākās frakcijas, lai padarītu katra no septiņu pavadoņu un viņu stāstījumiem dzīvīgākus"."

"Es neatklāšu atklājumu nākamajā nedēļā, bet varu teikt, ka esam radījuši stāstu, kurā jūs varat ietekmēt pasauli un savus biedrus. Spēlētāja ietekme ir svarīga Dragon Age: The Veilguard pieredzei un ļauj katram spēlētājam izveidot unikālas personiskas saiknes ar izvēlētajiem pavadoņiem. Un, jā, jūs varat sākt romantiskas attiecības ar tiem pavadoņiem, ar kuriem vēlaties!"

Makkijs saka, ka lēmums samazināt pavadoņu skaitu no deviņiem līdz septiņiem galvenokārt saistīts ar to, ka tas ir "pareizs skaits stāstam, ko mēs stāstām". Katram no tiem jāpārstāv unikālu frakciju vai Tedasa lore elementu un katram jābūt savam sižeta lokam ar "mīlestības un zaudējuma stāstiem, kuriem piešķirts nozīmīgs nozīmējums un emocionāli brīži".

"Kad jūs pavadojat savus biedrus, lai atrisinātu viņu priekšstāstu un pelnītu viņu uzticību un draudzību, jūs apmeklēsit vairāk Tedasa reģionu ar dziļāku bior dažādību nekā jebkurā iepriekšējā Dragon Age spēlē"

McKee saka, ka Veilguard, lai gan viņš apstiprina, ka tajā atkal būs oriģinālais varonis, līdzīgs vardarbībai, Hoku un Inkvizitoram.

"Dragon Age franšīzes spēles nekad netiek izstrādātas kā nepārtraukta stāsts spēle pēc spēles. Jaunajā stāstā, ko mēs stāstām, ir pazīstami sižetē, frakcijas un varoņi, kas ir svarīgi pilnīgā Dragon Age visumā. Iepriekšējās spēles, varoņi un notikumi nav saistīti ar Dragon Age: The Veilguard ".

Gerijs Makkijs polarizē citu noziegumu, izņemot "Briesmīgu Vilku": "Es nevēlos iegrimt spolieru teritorijā, bet varu teikt, ka Dread Wolf nav vienīgais dievs, par ko spēlētājiem jāuztraucas".

Kad The Veilguard tiks beidzot atklāts 11. jūnijā, BioWare demonstrēs 15 minūšu garu spēles procesu no spēles sākuma brīžiem, kas palīdzēs radīt stāstu. Attiecībā uz spēlēšanu, McKee apgalvo, ka cīņa The Veilguard bija "liela uzmanības joma" un komanda vēlējās virzīties uz priekšu. Spēlē būs spēju ritenis, kas paredzēts, lai izsniegtu komandas diviem biedriem pārskatus, kas var pievienoties kaujā.

"Rpg cīņas stratēģija ir svarīga, jo jūs aizvedat divus biedrus katrā kaujā. Katrs biedrs nes unikālās spējas un šķiet, tieši ietekmējot to, kā jūs izlemjat iznīcināt tuvojošos pretiniekus. Lai pievienotu vēl vienu līmeni šai stratēģiskajai sastāvdaļai, mēs ieviešam jaunu spēju riteni, ar kuru jūs varat apturēt darbību un pielāgot nākamo gājienu - vai nu jūsu biedru spējas vai paši savas".

"Spēju ritenis atver milzīgu stratēģisko iespēju daudzumu, sniedzot spēlētājiem iespēju kontrolēt cīņas plūsmu un veidot spēcīgas spēju kombinācijas starp spēlētājiem un viņu pavadoņiem, kas var ātri izmainīt jebkuras cīņas gaitu. Mēs uzskatām, ka esam atraduši uzrunājošu līdzsvērtību starp izklaidēm, plūdumu un stratēģiju katrai tikšanai".

BioWare neteiks par to tieši, bet šķiet, ka daudz kas atkarīgs no Dragon Age. Spēles uztveres daudz ko pateiks par to, vai BioWare spēs atjaunot sevi kā augstākā līmeņa RPG studiju kopā ar Larian, CD Projekt Red un citām veiksmīgām studijām.

"Tā ir spēle un pieredze, kas turpina BioWare tradīciju attiecībā uz viena lietotāja stāstu RPG, kas norisināsies episkajā fantāzijas pasaulē Theda. Mēs zinām, ka Dragon Age faniem un kopienai ilgi bija jāgaida nākamā spēle, un mēs nevaram gaidīt, lai 11. jūnijā dalītos ar mūsu spēles procesu".

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti