Ķīnas autoražotājs Maxus izlaida pirmo Eiropas pilnpiedziņas elektrisko pikapu, apsteidzot tirgū Toyota, Ford un vairākus citus. Jaunais Maxus eTerron 9 ir nedaudz lielāks nekā Ford Ranger un tā garums ir 5,5 metri.
Maxus ir Eiropas saknes. Sākotnēji uzņēmums bija pakļauts britu furgonu ražotājam LDV Group, bet 2010. gadā to iegādājās ķīniešu uzņēmums SAIC Motor.
Maxus eTerron 9 ir aprīkots ar diviem elektromotoriem (125 kW/170 ZS priekšā un 200 kW/272 ZS aizmugurē) ar kopēju jaudu 325 kW (442 ZS). Tas var pārvadāt 620 kg lietderīgās kravas un spēj vilkt piekabi līdz 3500 kg.
Ar 102 kWh LFP akumulatoru Maxus eTerron 9 ir nobraukšanas diapazons līdz 430 km (pēc WLTP cikla). To var uzlādēt no 20% līdz 80% aptuveni 40 minūtēs, izmantojot ātrās uzlādes stacijas līdz 115 kW. Maxus norādīja, ka optimizētā ventilācijas sistēma un akumulatora konstrukcija uzlabo nobraukšanas diapazonu par 18% aukstā laikā, salīdzinot ar citiem elektromobiļiem tirgū.
Elektriskajam pikapam ir arī divvirzienu uzlāde, lai piegādātu enerģiju darba vietām, tūrisma aprīkojumam, instrumentiem vai citiem ārējiem elektronikas ierīcēm.
Kopējā All-Terrain System (ATS) sistēma nodrošina sešus braukšanas režīmus: parasts, dubļi, smiltis un citus precīzai lietotāja braukšanas pielāgošanai.
Pirmo Eiropas elektrisko pikapu varēs pasūtīt oktobrī, bet piegādes sāksies 2025. gada janvārī. Maxus eTerron 9 cena pagaidām nav paziņota. Sagaidāms, ka tā būs nedaudz augstāka par T90EV modeli, kas Apvienotajā Karalistē tiek pārdots par £49950 ($66300).
Avots: electrek
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra