Motocikls ar nosaukumu Penny Farming ir unikāls projekts, kuru radījis jaunzēlandietis Kenijs Pētons. Izmantojot vecas traktora detaļas un visu, ko varēja atrast garāžā, Pētons samontēja motociklu, kas pēc konstrukcijas vairāk līdzinās lauksaimniecības mašīnai. Galvenā šīs mašīnas iezīme ir neparastā detaļu kombinācija, sākot ar milzīgo priekšējo riepu un beidzot ar stūres ratu.
Šis motocikls ir aprīkots ar 80 zirgspēku motoru, kas, neskatoties uz savu aptuveni 60 gadu vecumu, nodrošina pietiekamu jaudu kustībai. Šīs mašīnas maksimālais ātrums ir aptuveni 24 km/h, kas uzsver tā traktora saknes.
Taču spilgtākā motocikla iezīme ir milzīgā priekšējā riepa, kas ņemta no traktora. Tā ir uzstādīta uz īpaša centra, kas samontēts no metāllūžņu atliekām un vecām eļļas mucām. Līdzsvaram aiz tās atrodas daudz mazāks ritenis, kas ir savienots ar motoru caur skriemeli un jostu.
Viens no sarežģītākajiem konstrukcijas aspektiem ir iekāpšanas un izkāpšanas process no šī "monstra". Neparastās konstrukcijas dēļ nav iespējams nolikt kāju uz zemes apstāšanās brīdī, tāpēc Pētons pievienoja izvelkamu stabilizējošo riteņu sistēmu. Tie izplešas no abām aizmugurējā riteņa pusēm un nodrošina stabilitāti apstāšanās laikā.
Motocikla vadība ir arī neparasta: tradicionālās stūres vietā tiek izmantots stūres rats, kas ar trosēm un skriemeļiem griež priekšējo riteni. Šī sistēma nav pati atsaucīgākā, taču tā atbilst kopējai lauksaimniecības mašīnas koncepcijai. Gāzes vadībai Pētons uzstādīja rokturi aiz stūres rata.
Motocikla šasija ir izgatavota no metāllūžņiem, piešķirot tam brutālu izskatu. Priekšpusē ir uzstādīta vecas zāles pļāvēja režģis, bet aizmugurē — vecs traktora sēdeklis, kas noslēdz šīs mašīnas lauksaimniecisko stilu.
Penny Farming motocikls-traktors ir īsts inženiertehniskais šedevrs, kas apvieno gan motocikla, gan traktora elementus, atspoguļojot radošumu un prasmi izmantot pat visvecākās un pamestākās detaļas.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra