Garmin lietotāji ziņo, ka viņu viedpulksteņi nonāk "bootloop" situācijā, lietojot lietotnes, kam nepieciešama piekļuve GPS.
No 28. janvāra rīta, tūkstoši kompānijas klientu sūdzas sociālajos tīklos, ka redz tikai zilo trijstūri ekrānā. Problēma ietekmē vairākas sērijas, tostarp Garmin Descent, Forerunner, Epix, Fenix, Instinct, Tactix, Vivoactive, Venu sērijas.
Garmin atzina problēmas un lūdza lietotājus izslēgt ierīces un no jauna sinhronizēt tās ar Garmin Connect vai Garmin Express rīkiem.
"Mēs esam informēti par problēmu, kas izraisa dažu ierīču iesprūšanu sākuma ekrānā vai zilajā trijstūrī. Lai novērstu šo problēmu, nospiediet un turiet ieslēgšanas pogu, līdz ierīce izslēdzas, tad ieslēdziet to no jauna un sinhronizējiet ar Garmin Connect vai Garmin Express programmu," paziņoja Garmin.
Ja problēma nepāriet, uzņēmums iesaka atiestatīt ierīces uz rūpnīcas iestatījumiem saskaņā ar instrukcijām. Tomēr šī procedūra dzēsīs Connect IQ saturu (ciparnīcas, lietotnes), Body Battery un Garmin Wallet datus, ātrpieejas elementus, karstos taustiņus u.c.
Garmin neko neziņo par kļūmju cēloni, taču iespējams, ka problēma saistīta ar mikroprogrammatūras atjauninājumu, kas ietekmēja skarto pulksteņu GPS apakšsistēmas. Garmin pārstāvis nav komentējis situāciju uz Bleeping Computer pieprasījumu.
Vairāk nekā pirms četriem gadiem, 2020. gada jūlijā, Garmin cieta uzbrukumu no izspiedējprogrammas WastedLocker. Tas izraisīja globālu Garmin Connect, Strava, inReach un flyGarmin navigācijas un fitnesa pakalpojumu traucējumu. Uzņēmums bija spiests slēgt visas sistēmas, lai novērstu to šifrēšanu.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra