MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Žēlsirdīgais Henrijs? Kāds spēlētājs izgāja cauri Kingdom Come: Deliverance 2 bez nogalināšanas

Žēlsirdīgais Henrijs? Kāds spēlētājs izgāja cauri Kingdom Come: Deliverance 2 bez nogalināšanas
0 0 4 0

Izrādās, Kingdom Come: Deliverance 2, ir iespējams kļūt par "viduslaiku Betmenu".

KCD2, kas uzreiz patika spēlētājiem, ir pazīstama ar reālistisko cīņas sistēmu, kur daudzas sadursmes pārvēršas dzīvības un nāves cīņā. Taču Reddit lietotājs Hamfinity spēja iziet spēli, nenogalinot nevienu – ne cilvēku, ne dzīvnieku. Viņš cīnījās tā, lai neviens netiktu nogalināts: nokauti, izvairīšanās, pārliecināšana dialogos un pat fizikas likumi.

Galvenā spēlētāja taktika — nokauti un neapbruņota cīņa. Kad bija iespējams izvairīties no konflikta, viņš izmantoja Henrija harizmu, lai pārliecinātu ienaidniekus necīnīties. Ja nu sadursme bija neizbēgama, spēlētājs vai nu nokautēja pretiniekus, vai gaidīja, kamēr kāds cits veiks nāvējošo triecienu.

Lai gan spēlē ir mirkļi, kad ienaidnieki nav iespējams atstāt dzīvus. Piemēram, veicot uzdevumu Via Argentum, Henrijs sastop trīs karavīrus, kurus nav iespējams nokautēt. Ko viņš darīja? Nodeva "netīro darbu" savam sunim. Citā uzdevumā "Iziet" spēle liek iznīcināt ienaidnieku grupu. Hamfinity atrada apiešanas ceļu: viņš izmantoja gravitācijas spēku un gaidīja. Ienaidnieki vienkārši nokrita no augstuma un nomira, neiekļūstot slepkavību skaitītājā.

Neskatoties uz cieņu pret NPC dzīvībām, spēlētājs devās uz likumpārkāpumu ceļu. Pēc Hamfinity vārdiem, labāk ir daudz zagt no varoņiem nekā nogalināt tos. Spēlē nav atsevišķa sasnieguma, piemēram, "Postis" (pabeigt spēli bez gaļas patēriņa vai nekādu dzīvnieku nogalināšanas), bet tas atgādina "Žēlastību" no pirmās Kingdom Come: Deliverance spēles. Tur spēlētāji varēja iziet stāstu bez nogalināšanas. Tāpēc, neskatoties uz šāda sasnieguma trūkumu, Hamfinity gribēja savu īpatnējo izaicinājumu.

"Kļūt par viduslaiku Betmenu bija viens no maniem visjautrākajiem spēļu piedzīvojumiem pirmajā Kingdom Come: Deliverance spēlē," rakstīja spēlētājs.

Viņš arī piebilda, ka cīņas sistēma mainījās no viena atjauninājuma uz otru, tāpēc viņš nolēma pilnībā paļauties uz neapbruņotu spēles stilu. Kaut arī Warhorse Studios izstrādātāji acīmredzami neplānoja šādu spēles stilu, jo dažās misijās tie burtiski liek spēlētājiem nogalināt. Spēlētājs rezumēja savu pieredzi šādi: "Es sajutu, ka šāda spēle ļoti labi saistās ar to Henrija tēmu, kura mēģinājums būt labāks cilvēks, kamēr apstākļi liek viņam būt sliktiem."

Avots: The Gamer

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti