MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Pārejiet pāri Baldur's Gate 3 - 10 gadus pēc Pillars of Eternity Obsidian ir paziņojusi par kārtu kaujām un izlaidusi milzīgu labojumu.

Pārejiet pāri Baldur's Gate 3 - 10 gadus pēc Pillars of Eternity Obsidian ir paziņojusi par kārtu kaujām un izlaidusi milzīgu labojumu.
0 0 5 0

Obsidian izdeva nozīmīgu atjauninājumu 1.3.8.0.87535, lai atzīmētu Pillars of Eternity desmito jubileju, un pastāstīja par turpmāko soli pa solim vadīto kauju.Kaut kur Baldur's Gate 3 izlaida asaru.

Kamēr izstrādātāji nesen izlaida Avowed, pārdeva sēnes un strādā pie The Outer Worlds 2 — viņi nav aizmirsuši par savām iepriekšējām spēlēm. Pillars of Eternity ir saņēmis uzlabotu kauju, kvestus, grafiku, sadarbību ar NPC, kā arī vispārējos labojumus. Tas nav tikai neliels ielāps ar kļūdu labojumiem, bet gan vērā ņemama uzlabošana, kas padara Eora pasaules izpēti ērtāku.

Studija novērsa sen zināmu problēmu ar ielādi, kad dažos valodu iestatījumos spēle varēja atvērties ar melnu ekrānu, īpaši turku valodā. Mac īpašnieki tagad var spēlēt bez grūtībām — agrāk bija problēmas ar ielādēm, un arī jau ir pieejams Steam Linux atbalsts. Tāpat tika labots korekts sasniegumu attēlojums GOG, un visi digitālie apbalvojumi, piemēram, priekš Epic Games Store, tiek dotas, kā tam vajadzētu būt.

Atjauninājumā uzlaboja grafiku un skaņu, piemēram, novērsts defekts, kur dažs NPC klusēja vai deva dīvainas skaņas. Tāpēc Ēders beidzot sāks runāt. Katcesēnes 4K izšķirtspējā ir kļuvušas plūsmīgākas, laboti gadījumi, kad personāži parādījās T-pozā, un vairs nepārstās sarunas laikā. Dzīvnieki-biedri saņēmuši to soļu klusas skaņas. Arī maģijas animācijas tika uzlabotas — izstrādātāji atjaunināja burvības, lai tās izskatītos iespaidīgāk, īpaši Delemgans, Adragan, Pwgra un Menpwgra gadījumā.

Agrāk Pillars of Eternity spēlētāji saskārās ar kļūdām attiecībā uz apbalvojumiem vai uzdevumu izpildi. Daži spēlētāji varēja iegūt divus kopijas retu priekšmetu, kas tagad ir labots. Turklāt, Mātes lūgumā notikumi attīstīsies pareizi, ja noteikts NPC ir gājis bojā pirms misijas sākuma. Arī, ja jums jau ir nepieciešamais kvestu priekšmets, NPC to pieņems, nevis liks skriet pēc tā, vēlreiz.

Tāpat Obsidian izlabojusi Shadow Step — funkcija vairs nekaras un notēmē uz zemes. Sabiedroto mākslīgais intelekts vairs nebūs nevajadzīgs un neuzbrukstīs apburtiem biedriem. Tāpat tika labota kļūda, kur Abidona āmurs deva pastāvīgu Spēka palielinājumu.

Kamēr jau ir paziņots būtisks atjauninājums — Obsidian jau plāno nākamos Pillars of Eternity uzlabojumus. Nākamais uzlabojums būs līdzīgs Baldur's Gate 3 vai citām soli pa solim vadītām spēlēm. Nākotnē projektam būs soli pa solim vadītais kaujas režīms, jo pašlaik ir tikai sistēma "reālajā laikā ar pauzi". Tāds režīms kādreiz tika ieviests Pillars of Eternity 2: Deadfire, un izmaiņām iedvesmas avots varēja būt Divinity: Original Sin 2 no Larian Studios (Baldur's Gate 3 izstrādātāji). Kad tieši šis režīms iznāks — vēl nav zināms.

Izstrādātāji plāno uzsākt soli pa solim vadītās spēles testēšanu un vākt atsauksmes no spēlētājiem. Tāpēc, iespējams, drīz vien Pillars of Eternity kļūs vēl elastīgāka cīņas mehānikas ziņā.

Avots: Neowin

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti