MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Elektromobiļu akumulatoru otrā dzīve: Porsche ir izveidojis enerģijas uzglabāšanas sistēmu no lietotiem akumulatoriem

Elektromobiļu akumulatoru otrā dzīve: Porsche ir izveidojis enerģijas uzglabāšanas sistēmu no lietotiem akumulatoriem
0 0 9 0

Porsche AG piešķīra elektrisko automobiļu lietotajām akumulatoriem jaunu dzīvi. Uzņēmums ir izstrādājis 5 MW jaudas enerģijas uzglabāšanas sistēmu, izmantojot izmantotos automašīnu akumulatorus.

Sistēma atrodas automobiļu ražotāja rūpnīcā Leipcigā, Vācijā. Tā sastāv no 4400 atsevišķiem akumulatoru moduļiem, kas sadalīti 4 bateriju konteineros. Visa sistēma, ieskaitot akumulatoru blokus, ir paredzēta darbībai vairāk nekā 10 gadus. Pēc uzņēmuma teiktā, atsevišķus akumulatoru moduļus var nomainīt atsevišķi, ja tas ir nepieciešams. Sistēma spēj darboties ar pārslogoti līdz 20% īsu laika periodu.

Enerģijas uzglabāšanas sistēma ir izveidota no izmantotajiem Taycan baterijām, kuras tika ņemtas no pirmsražošanas un rūpnīcas elektriskajiem automobiļiem pēc to kalpošanas laika beigām. Četri akumulatoru bloki ir atsevišķi pieslēgti pie invertora un transformatora vidēja sprieguma sistēmā. Akumulatoru moduļi, kurus izmantoja pasaules mēroga testu automašīnu ikdienas grūtajās darbībās, tika uzstādīti enerģijas uzglabāšanas sistēmā bez tehniskām izmaiņām.

Elektrība enerģijas uzglabāšanas sistēmai daļēji tiek ražota rūpnīcas saules elektrostacijās ar maksimālo jaudu 9,4 MW. Kad rodas maksimālas slodzes, uzglabāšanas sistēma palīdz to izlīdzināt.

«Mēs vēlējāmies izveidot jaudas elektroenerģijas uzglabāšanai Leipcigas rūpnīcai, lai padarītu to vēl ekonomiskāku un palielinātu tās pašapgādi,» sacīja Džonatans Dītrihs, akumulatora uzglabāšanas projekta vadītājs.

Viņš apgalvo, ka bija pilnīgi loģiski turpināt izmantot baterijas no pirmsražošanas Taycan automašīnām, nevis tās pārstrādāt.

Paredzams, ka šis projekts palīdzēs citiem Porsche objektiem ar līdzīgām sistēmām un iespējām nākotnē. Tā ir, jo šāda sistēma ļauj samazināt maksimālo slodzi, kas šobrīd ir aktuāli. Šāda pieeja ne tikai samazina kopējās elektroenerģijas izmaksas, bet ideālā gadījumā arī var samazināt nepieciešamību pēc paplašinātām tīklu sistēmām.

Avots: interestingengineering

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti