Ukrainas uzņēmums YouScan atgriežas pie četrpadsmit stundu darba nedēļas vasaras periodā. Tas ir jau otra reize — pagājušajā gadā "četrpadsmit stundu nedēļu" ieviesa kā reakciju uz maija apšaubašanām un komandas izsīkumu.
Par to ziņoja DOU ar atsauci uz kompānijas galveno personu jautājumos Galinu Marčuku.
Jauno grafiku ieviesa pēc eNPS aptaujas, kurā tas bija visvairāk vēlētais variants darbinieku vidū.
"Vasaras beigās mēs izvērtējām rezultātus - četrpadsmit stundu nedēļa nelietoja nekādu ietekmi uz efektivitāti. Lai gan bijām gatavi uz to šajā periodā. Bet faktiski rezultāti bija labi, neviens klienta nebija novājināts. Bet komandas laimes līmenis ievērojami pieauga, jau pirms iepriekšējās vasaras beigām visi sāka jautāt, vai šī metode nevarētu būt pastāvīga. Tāpēc mēs apsolījām, ka nākamajā vasarā noteikti atkārtosim. Jaunā gada laikā iekļāvām šo gadu kalendārā un ar lielu nepacietību gaidījām," - dalījās Galina Marčuka.
Kā atzīmēja Galina, YouScan darbinieki bieži minēja četrpadsmit stundu darba nedēļu aptaujā par uzvarām un neveiksmēm 2023. gadā. Kā arī maija eNPS aptaujā maijā. Tāpēc šogad uzņēmums ir nolēmis atkārtot pagājušā gada pieredzi.
Ir ziņots, ka visi darbinieki (gan Ukrainā, gan ārzemēs) pāriet uz četrpadsmit stundu grafiku.
Kā četrpadsmit stundu grafiks sakritīs ar elektrības padeves pārtraukumu
Galina Marčuka skaidroja, ka YouScan nav atsevišķi pielāgojies elektrības padeves pārtraukumam. Uzņēmuma birojā ir ģenerators, bet mājās lielākā daļa darbinieku jau iepriekšējā ziemā visu iekārtu darbam bez elektrības padeves. Pašlaik Ukrainā atrodas 42 uzņēmuma darbinieki.
"Piektienās nodaļās success un atbalsta dienestā ir dežurants, lai kritiskie klientu pieprasījumi nevienu neliktu nepamanītu. Pēc kārtas viens no darbiniekiem paliks sazināšanās, un pēc tam atpūtas dienā var atpūsties. Samaksas un labklājības apstākļi šajā laikposmā ne mainās," - stāstīja Galina.
YouScan ir sociālo mediju un tiešsaistes plašsaziņas līdzekļu monitoringa un analītikas platforma, kas darbojas uz mākslīgā intelekta pamata un piedāvā līderības iespējas attēlu atpazīšanā, palīdz uzņēmumiem pētīt lietotāju viedokļus, atrast svarīgas atziņas un pārvaldīt reputāciju.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra