Otro un trešais lielākie automobiļu ražotāji Japānā atliek savu vēsturisko skarbās konkurences saīsni, gatavojoties nākamajai lieltehnoloģiju lētās modeļu vilnijai no Ķīnas.
Kā ziņots Electrek, Nissan un Honda paziņojuši, ka apsver "stratēģisko partnerību" sadarbībai elektromobiļu atslēgvirsmas komponentu un mākslīgā intelekta ražošanā automobiļu programmatūras platformās.
Mērķis ir samazināt izmaksas par elektromobiļiem, jo konkurence ir kļuvusi intensīvāka ar ķīniešu spēlētāju parādīšanos. Tādi ražotāji kā BYD gūst labumu no pašu piegādēm šādiem komponentiem kā akumulatori, kas veido ievērojamu daļu no elektromobiļa izmaksām.
Nissana galvenais izpilddirektors Makoto Učida sacīja, ka "ir svarīgi sagatavoties pieaugošajām mobilitātes transformācijas ātrumam vidējā un ilgtermiņā" un skaidroja, ka partnerība ar Honda ir "būtiska", ņemot vērā to, ka tie "saskaras ar kopējām problēmām". Tosihiru Mibe, Hondas galvenais izpilddirektors, norāda, ka uzņēmums redzēs, vai tehnoloģiju un zināšanu savienojums ļaus viņiem "kļūt par nozares līderiem, veidojot jaunas vērtības".
ņemot vērā Nissana nodomu pāriet uz vienotu pārnesumkārbu elektromobiļiem, automobiļu ražotāji var apvienoties ar kopēju iepirkumu, lai samazinātu izmaksas. Turklāt viņi var sadarboties, izveidojot jaunu kopēju platformu elektromobiļiem.
Tomēr BYD pēc dominēšanas iekšējā tirgū sāka paplašināties ārējā tirgū. 2024. gada sākumā uzņēmums paziņoja par "karu" pret gāzes automobiļiem, samazinot elektromobiļu cenas līdz 10 000 ASV dolāru.
BYD teica, ka zemas cenas "tieši iznīcina" visus priekšrocības automobiļiem, kas ražoti kopīgas ražošanas uzņēmumos. Tas attiecas uz Nissanu un Honda — pēc Nikkei ziņojuma, ka viņi strauji samazina ražošanu Ķīnā, cenšoties nepalikt atpalikušiem. Uzņēmumi zaudē tirgus daļu, kas veido no 10% līdz 20% no viņu tīrās peļņas.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra