MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

🚙🔋Volkswagen seko Tesla piemēram - Ķīnas CEA elektriskā arhitektūra padarīs nākotnes elektromobiļus vēl par 40% lētākus

🚙🔋Volkswagen seko Tesla piemēram - Ķīnas CEA elektriskā arhitektūra padarīs nākotnes elektromobiļus vēl par 40% lētākus
0 0 7 0

Volkswagen kopā ar ķīniešu Xpeng ir izstrādājuši jaunu arhitektūru elektriskajiem automobiļiem CEA, kas nodrošinās turpmāku nākotnes pilnīgi elektrisko modeļu ar akumulatoriem lētāku izgatavošanu.

CEA — jauna Volkswagen elektrisko automobiļu platforma Ķīnā

CEA arhitektūra kļūs par pamatu nākotnes Volkswagen elektriskajiem automobiļiem, kas tiek izstrādāti tieši Ķīnas tirgum. Vācu automobiļu gigants plāno pāriet uz to jau no 2026. gada. CEA platforma palīdzēs samazināt izmaksas par 40%, salīdzinot ar labi zināmo MEB, kas izstrādāta Vācijā, samazinot vadības bloku skaitu. Arhitektūra izmanto centrālo datoru un modulāru struktūru, lai pārvaldītu visu elektroniku un nodrošinātu dažādas inovatīvas funkcijas, piemēram, autonomo braukšanu.

Volkswagen ID.6 X demonstrēts Šanhajas automobiļu izstādē

Pasaules līderis šāda veida arhitektūrā ir Tesla, kas pakāpeniski samazina vadības vadu un komponentu skaitu automašīnā, lai palielinātu efektivitāti un samazinātu ražošanas izmaksas.

Pagājušajā gadā Volkswagen iegādājās 4,99% Xpeng akciju aptuveni par 700 miljoniem dolāru un paziņoja par divu jaunu modeļu kopīgu izstrādi, kas plānots izlaist zem Volkswagen zīmola līdz 2026. gadam. Toreiz tika ziņots, ka abas izmantos Xpeng (Edward) G9 platformu. Februārī Volkswagen, kas tagad steidzās kā varmācīte pret zīļu, lai atgūtu pozīcijas Ķīnā, zirdams vietējos ražotājus, paziņoja, ka SUV kļūs par debiju modeļu platformā Xpeng. Tādējādi, apvienojot pūles un ietaupot izmaksas mērogā, partneri plānoja samazināt izstrādes laiku par 30%.

Beigās 2022. gadā Volkswagen zaudēja vadošo pozīciju Ķīnā vietējam elektrisko automobiļu ražotājam BYD — pagājušajā gadā tā tirgus daļa nokrita līdz 14% no 18% 2018. gadā uz fona nepārtrauktas automašīnu ar iekšdedzes dzinēju pārdošanas samazināšanā. Tagad Volkswagen aktīvi turpina līdzi un galvenokārt palielina elektromobiļu piedāvājumu vidējā un sākotnējā tirgus segmentos. Pagājšnedēļ Volkswagen paziņoja par 2,5 miljardu eiro investīcijām, lai paplašinātu ražošanas un inovāciju centru Ķīnas Hefei pilsētā, Anhuei provincē. Krievijas Volkswagen ID.3 tagad ved pārdošanas topu pēc cenas pagaidu samazināšanas par ekvivalentu 5100 dolāriem — līdz jaunajam minimālam 17 500 dolāru līmenim.

Ķīnas ražotu elektrisko automobiļu, īpaši ķīniešu Volkswagen ID.4 (galvenokārt pateicoties cenai), paliek absolūtiem līderiem Ukrainas elektrisko automobiļu tirgū. Un šis tendence visticamāk nemainīsies tuvākajā nākotnē.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti