MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Chrysler ir laidis klajā neierasti futūristisku konceptu ar nosaukumu Halcyon

Chrysler ir laidis klajā neierasti futūristisku konceptu ar nosaukumu Halcyon
0 0 8 0

Chrysler, kuru nākamgad paliks 100 gadi, agrāk ražoja dažādus modeļus, bet tagad tā ir vairāk pazīstama ar savām minivaniem Pacifica. Bet tagad uzņēmums ir devies uz nākotni, prezentējot konceptuālo automašīnu, kas ir tik tālu no minivana, cik tas vispār iespējams.

Chrysler Halcyon ir augstas tehnoloģijas rāsterkoncepts ar elektrisko dzinēju un pilnīgi autonomām spējām. Un kaut arī automobiļu ražotājs neplāno to ieviest ražošanā, Halcyon ir domāts, lai demonstrētu, ka uzņēmums joprojām ir dzīvs un domā par nākotni.

Chrysler plāno pārdot tikai elektriskos automobiļus no 2029. gada, un Halcyon kalpos tam par parādību, kā uzņēmums ieviesīs nākotnes tehnoloģijas.

Halcyon apvieno dažādas mātes kompānijas Chrysler, Stellantis, tehnoloģijas, ieskaitot STLA Brain operētājsistēmu, STLA AutoDrive vadītāja palīdzības sistēmu un STLA SmartCockpit informatīvi-izklaidējošo sistēmu. Halcyon koncepcija ir domāta, lai apvienotu visas šīs sastāvdaļas kā vienotu unificētu sistēmu.

Mākslīgais intelekts šajā koncepcijā spēlē svarīgu lomu, tāpat kā paplašinātā realitāte un saikne starp automašīnu un apkārtējo vidi. Tas ietver inteliģentus balsu asistentus, paredzējošo navigāciju un programmatūras atjauninājumus gaisā. Chrysler Halcyon — atcerēsies vadītāja ieradumus, pamatojoties uz viņa priekšroka un varēs iepriekš veikt izmaiņas lietās, piemēram, apkures, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas sistēma, kad viņš nolēks automašīnā.

Ir arī daudz vizuālo un audio funkciju, kas palīdzēs radīt zen vidi. Pilnīgi autonomā režīmā stūrim un pedāļiem tiek atliek, lai nodrošinātu ērtāku sēdēšanas pozīciju.

Chrysler pārstāvji atzīst, ka uzņēmumam ir jāstrādā pie dažiem jautājumiem, pirms tas var piedāvāt pilnīgu autonomiju saviem klientiem. "Autonomās braukšanas funkcionalitāte, protams, ir attīstīta līdz 2. un 2+ līmenim. Kad mēs pārietam uz 3. un 4. līmeņiem, mums vēl jāveic kāda darbība attīstības jomā, lai vadītājs varētu pilnībā atbrīvoties no rokām un acīm, vienlaikus atbilstot drošības prasībām, kuras mums jāievēro".

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti