MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Autopilotam un cilvēkiem: zinātnieki ierosina ceturto luksofora signālu

Autopilotam un cilvēkiem: zinātnieki ierosina ceturto luksofora signālu
0 0 5 0

Pētnieki piedāvā pievienot ceturtās gaismas signālu uz gaismu pārvaldības ierīcēm - automobiļiem ar autopilotu. Jaunais signāls, iespējams, būs balts, un tas signalizēs, kad uz ceļa būs pietiekami daudz autonoma transporta līdzekļu, lai koriģētu kustību.

Saskaņā ar pētniekiem, bezpilota automobiļi var radīt būtiskas izmaiņas gaismu pārvaldības signālos, kas tika izstrādāti vairāk nekā pirms 100 gadiem. Henrijs Lju, Mičiganas Universitātes pilsoņu inženierijas profesors un galvenais pētnieks, paredz, ka jauna gaismu pārvaldības sistēma var tuvāk stāties spēkā, nekā tika gaidīts.

Mičiganas Universitātes pētnieki vadībā ar Lju ieviesa pilotprogrammu Detreita apkārtnes Birmingemā. Viņi izmantoja General Motors automobiļu ātruma un atrašanās vietas datus, lai iestatītu gaismu pārvaldības ierīču laiku. Lai gan tikai 6% transporta līdzekļu Birgingemā ir pievienoti pie GM sistēmas, tika savākti pietiekami daudz dati, lai koriģētu gaismu pārvaldības laiku un uzlabotu transporta plūsmu.

Birgingemā, kā arī vairāk nekā pusei valsts, 34 gaismu pārvaldības signāli darbojas pēc fiksēta grafika bez kamerām vai sensoriem, lai uzraudzītu kustību. Lai arī pastāv uzlaboti risinājumi, tie prasa dārgas un sarežģītas infrastruktūras izmaiņas.

“Šāda metode priekšrocība ir tā, ka jums nav jāveic nekādas izmaiņas infrastruktūrā ... dati nāk ne no infrastruktūras, bet gan no automobiļu uzņēmumiem,” — saka Lju.

Daniels Deno, ceļu satiksmes drošības direktors Ouklandes apgabala ceļu komisijā, Mičiganā, norādīja, ka pat nelielas izmaiņas Birmingemā zaļās gaismas laikā ir samazinājušas sastrēgumus. Pateicoties nākotnes pētījumiem, kas tiek finansēti ar grantiem, plānots automatizēt gaismu pārvaldību citā vietā apgabalā, kas iespējams, radīs lielas uzlabojumus.

Ceturtā gaismas signāla gaismas pārvaldībā

“Kad mēs nonākam pie krustojuma, mēs apstājamies, ja tas ir sarkanais, un dodamies, ja tas ir zaļš. Bet, ja ir aktīva balta gaismas krāsa, jūs vienkārši sekojat priekšā braucošam automobilim,” — skaidroja Hadžbabei.

Avots: Associated Press

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti