Leģendārais sporta automobilis Nissan GT-R saņems elektrisko versiju. Visticamāk, Electric GT-R būs pirmais Nissan automobilis, kas izmantos cietvielu baterijas. Attīstoties jaunai tehnoloģijai, uzņēmums pieminekusi, ka cietvielu baterijas varētu piešķirt elektriskajam GT-R vēl lielāku efektivitāti.
Izziņojot elektriskā GT-R konceptu, Nissan apgalvoja, ka elektriskais sporta automobilis ir «hiper-elektromobilis, kas maina spēles noteikumus». Uzņēmums izteica šādus apgalvojumus plānotās 1000 kW (vairāk nekā 1300 zirgspēku) jaudas dēļ. Salīdzinājumam, jaudīgākais Tesla Cybertruck, Cyberbeast, var sasniegt līdz pat 845 zirgspēku (621 kW).
Visa šī jauda balstās uz jaunu elektrisko transmisiju ar pilnīgi cietvielu baterijām. Nissan globālās produktu plānošanas viceprezidents Ivans Espinoza norādīja, ka šādām baterijām ir jēga izmantot sporta automobiļos, «jo jūs varat uzglabāt daudz enerģijas, izmantojot divreiz mazāk vietas».
Aprīlī Nissan demonstrēja pilota līniju ar pilnīgi cietvielu baterijām elektromobiļiem, nosaucot šo tehnoloģiju par radikālu. Šī izstrāde atšķiras no tradicionālajām litija-jonu baterijām aptuveni divreiz lielākas enerģijas blīvuma dēļ. Jaunā tehnoloģija var pievienot jaudu un samazināt uzlādes laiku.
Espinoza ieminējās, ka nākotnes elektriskais GT-R būs ideāls elektromobilis, lai debiedētu jaunas cietvielu baterijas.
Espinoza papildus teica:
«Sākotnēji cena varētu būt augsta».
Bet viņš sagaida, ka izmaksas samazināsies ar tehnoloģiju attīstību. Nissan plāno izmantot pilnīgi cietvielu baterijas plašam transportlīdzekļu klāstam, ieskaitot pikapus.
Lai gan Nissan vēl oficiāli nav izziņojusi elektrisko sporta automobili, koncepts ietver izplūdušo «GT-R» logotipu. Tas ietver e-4ORCE pilnpiedziņas tehnoloģiju, kas nodrošina papildus kontroli un vadāmību trasēs un līkumainos ceļos.
Nissan izstrādāja koncepta ārējo izskatu kopā ar savu sacīkšu komandu NISMO, lai sasniegtu maksimālo aerodinamiku. Lai uzlabotu efektivitāti, ir īstenoti papildu elementi, piemēram, divslāņu priekšējā lūpa un aizmugurējais difuzors.
Avots: electrek
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra