MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Autovadītājiem daudzas jaunās automobiļu tehnoloģijas "nav vajadzīgas" - aptauja

Autovadītājiem daudzas jaunās automobiļu tehnoloģijas "nav vajadzīgas" - aptauja
0 0 21 0

Pēdējo 10-15 gadu laikā automašīnu ražotāji ir ieviesuši daudz jaunu tehnoloģiju un palīgfunkciju savos transportlīdzekļos. Tās paredzētas, lai atvieglotu vadītāju dzīvi un padarītu ceļojumus drošākus un ērtākus. Bet rodas jautājums, vai tās tiešām ir nepieciešamas vadītājiem? Kā liecina JD Power aptaujas rezultāti, iespējams, ka ne.

Paredzams, ka jaunās tehnoloģijas automašīnās risinās reālas problēmas, bet pārāk daudz tehnoloģiju to vienkārši nedara. Piemēram, vadītāji kopumā novērtē modernās vadītāja palīgsistēmas, kas rūpniecībā pazīstamas kā ADAS; aklās zonas uzraudzība risina reālu problēmu. Bet vai automātiskā stāvvietas sistēma tiek bieži izmantota? JD Power Tech Experience Survey pētījums atklāja, ka sistēmas, kas daļēji automatizē automašīnas vadību, pat vispilnveidotākās brīvroku sistēmas, vadītāji uztver kā maz noderīgas.

Pēdējā laikā automašīnu ražotāji ir sākuši palielināt displeju skaitu transportlīdzekļos. Papildus centrālajai informācijas un izklaides sistēmas panelim tiek uzstādīts papildu ekrāns priekšējā pasažiera sēdeklim. Pētījuma rezultāti liecina, ka daudzi auto īpašnieki izsakās negatīvi par pasažieru ekrāniem un norāda, ka "tirgotājiem ir grūti apmācīt jaunos auto īpašniekus izmantot galveno informācijas un izklaides sistēmu, nemaz nerunājot par otro ekrānu".

Citi piemēri jaunām tehnoloģijām, kas risina neeksistējošas problēmas, ietver sejas atpazīšanu, pirkstu nospiedumu skenerus un žestu vadību. Tās drīzāk rada neērtības nekā risina problēmu. Piemēram, pārāk aktīvas žestikulācijas laikā BMW vadītājs ar žestu atpazīšanu var nejauši ieslēgt audio sistēmu uz pilnu skaļumu.

Taču ne visas inovācijas tika kritizētas. JD Power ziņoja, ka tādas mākslīgā intelekta funkcijas kā gudrā klimata kontrole ātri ieguva popularitāti.

«Spēcīga novatoriska tehnoloģijas stratēģija ir izšķiroša visiem transportlīdzekļu ražotājiem, un daudzas inovatīvas tehnoloģijas atbilst klientu vajadzībām,» teica Kētlin Rīza, JD Power vecākā direktore lietotāju pieredzes un tehnoloģiju salīdzinošajā analīzē. «Vienlaikus pašreizējais pētījums skaidri parāda, ka īpašnieki uzskata dažas tehnoloģijas par maz noderīgām un/vai pastāvīgi kaitinošām.»

Tirgus pētniecības uzņēmums norāda, ka tā tehniskais pārskats ir izstrādāts, lai palīdzētu automašīnu ražotājiem izlemt, kur ieguldīt savus pētniecības un attīstības resursus.

Avots: arstechnica

Saistītie Tagi:

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti