MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

BYD svin 10 miljonu saražoto elektrificēto automobiļu jubileju - 30 gadu ilgs ceļojums no baterijām līdz tirgus līderim

BYD svin 10 miljonu saražoto elektrificēto automobiļu jubileju - 30 gadu ilgs ceļojums no baterijām līdz tirgus līderim
0 0 9 0

Ķīnas auto gigants BYD ir sasniedzis ievērojamu pagrieziena punktu, izgatavojot savu 10 miljonais automobili ar jauniem enerģijas avotiem (NEV). Šajā kategorijā ietilpst gan elektromobiļi, gan hibrīdi. Tas ir izcils sasniegums uzņēmumam, kas savu darbību sāka 1995. gadā kā neliels bateriju ražotājs un mazāk nekā 30 gadu laikā kļuvis par globālu līderi elektromobiļu tirgū.

Jubilejas automašīna ir sedans Denza Z9, oficiāli prezentēts 2024. gada autoizstādē Guandžou. Automobilis tika nodots Feng Ji, Game Science ģenerāldirektoram, uzņēmumam, kas izveidoja populāro videospēli Black Myth: Wukong. Partnerībā starp BYD un Game Science tiek izmantota BYD tehnoloģija kultūras artefaktu digitālai saglabāšanai.

Denza Z9 ir pieejams gan kā plug-in hibrīds, gan pilnībā elektrisks automobilis. Sākuma cena ir aptuveni €41700. Tas ir aprīkots ar BYD e3 tehnoloģiju — vienkāršotu šo premium platformas e⁴ versiju, kas veidota uz Xuanji arhitektūras. Automašīnai ir trīs neatkarīgas dzinēja sistēmas un divu dzinēju aizmugurējo riteņu stūrēšanas sistēma, kas nodrošina augstu veiktspēju un vadāmību. Pirmās piegādes tiek gaidītas decembra sākumā.

BYD veiksmes vēsture

BYD vēsture sākās 1995. gadā ar komandu tikai 20 darbiniekiem. Šodien uzņēmums nodarbina vairāk nekā 900 tūkst. darbinieku, no kuriem 110 tūkst. ir iesaistīti pētniecībā un attīstībā. 2003. gadā BYD ienāca auto industrijā, iegādājoties uzņēmumu Qinchuan. Pēc sākotnējiem neveiksmiem ar modeli 316, uzņēmums guva panākumus ar modeli F3 2005. gadā, pārdodot 100 tūkst. vienību 14 mēnešu laikā. Šis izrāviens motivēja BYD attīstīt inovatīvās hibrīdu tehnoloģijas, tostarp pirmās DM platformas uzsākšanu 2008. gadā.

2021. gadā BYD prezentēja platformas DM ceturto paaudzi ar variantiem, kas orientēti uz veiktspēju (DM-p) un ekonomiskumu (DM-i). Šogad tika uzsākta piektās paaudzes DM platforma, kas vēl vairāk uzlaboja efektivitāti. Pēdējo četru gadu laikā uzņēmums ir izaudzis no mazāk nekā 30 tūkst. automašīnu pārdošanas mēnesī līdz vairāk nekā 500 tūkst. vienībām mēnesī šodien.

Sasniegumi un perspektīvas

2021. gadā BYD kļuva par pirmo Ķīnas autoražotāju, kas izlaida 1 miljonu NEV. 2022. gadā uzņēmums pārtrauca iekšdedzes dzinēju automašīnu ražošanu, koncentrējoties tikai uz plug-in hibrīdiem un elektromobiļiem. NEV pārdošanas turpina augt, sasniedzot 3,25 miljonus vienību pirmajos desmit 2024. gada mēnešos, kas ir par 36,49% vairāk nekā pagājušajā gadā. Analītiķi prognozē, ka līdz 2026. gadam BYD globālās piegādes sasniegs 6 miljonus automašīnu, ievērojama daļa no kurām būs starptautiskajos tirgos.

Avots: arenaev

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti