Southwest Airlines, ceturtā lielākā aviokompānija ASV, gandrīz necieta no CrowdStrike problēmām – jo izmantoja Windows 3.1. Haoss skāra tikai tās aviokompānijas, kuras izmantoja modernas Windows versijas.
Windows 3.1, kas izlaista 1992. gadā, nesaņem nekādus atjauninājumus. Tāpēc, kad CrowdStrike izsūtīja kļūdainu atjauninājumu visiem klientiem, Southwest Airlines tas neietekmēja. Tajā pašā laikā citas aviokompānijas bija spiestas nosēdināt savas lidmašīnas, jo daudzas to sistēmas nedarbojās.
Southwest bieži kritizēja par novecojušajām sistēmām, taču vecā uzticamā operētājsistēma izglāba savus klientus no stresa un problēmām. Taču CrowdStrike problēma pilnībā neskāra Southwest pasažierus, jo daudzas lidostas arī saskārās ar sistēmas problēmām.
Bez Windows 3.1, Southwest izmanto arī Windows 95 savas personāla plānošanas sistēmai. Tā ir nedaudz jaunāka operētājsistēma, taču novecojusi salīdzinājumā ar modernajām tehnoloģijām. Daudzi aviokompānijas darbinieki sūdzējās par to.
Tomēr globāls CrowdStrike pārtraukums var sniegt argumentus Southwest neuzlabot savas sistēmas. Ja sistēma nesaņem atjauninājumus, tā nesabojāsies: «ja nav salauzts, nelabo». X viens no lietotājiem ieteica aviokompānijai pāriet uz Windows XP: tā arī vairs netiek atjaunināta un var palaist Windows 3.1 lietotnes saderības režīmā. Kopumā situācija skaidri parāda, kāpēc dažas kompānijas gadu desmitiem nesteidzas atjaunināt savu aparatūru un programmatūru.
Avots: Tom's Hardware
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra